Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar försöka komma ihåg att handla på väg hem från jobbet när jag ändå passerar. Men jag visste inte att mjölken var slut.Suck. Här är det bara 6 km till närmaste närbutik. Landet och ändå nära, gillar det skarpt
![]()
0-32 snubblar man ju på.Har klippt gräset runt ladugården och luftat komposten .så har jag rallat grus till tantens infart till ladan då jag fyllde med vanlig jord och det ha sjunkit ner så hon nästan inte tar sig in med bilen .Men är lite smått irriterad på att jag tog hem en skopa med 0-32 då jag körde ut jordmassorna på gården .Det är åt pipan för grovt hade varit lagom med 0-18
*klappar om*Vem ska trösta snurris? Hur jag trodde att vi var på väg mot ljuset för att bli slungad rakt ner i allt elände igen, mentalt den här gången. Maken arg och ledsen över allt som drabbar honom, dottern bröt ihop för att pappa bröt ihop och så kom all skolpanik uppe på det och jag vet inte vem som ska ta hand om mig. Jag är helt jävla slut....Jag kan inte åka bort eftersom karln svimmar av lite nu och då och som det blev sist hade det kunnat gå riktigt på tok.
Sen ser jag högen med böcker jag borde börja läsa inför terminsstarten men det får väl gå som det går.![]()
Stopp stopp.Är på besök. Hoppas man är välkommen.
Pst, det där var inte seriöst. (Och tur han inte drog det andra skämtet han tänkt skriva.)Stopp stopp.
Det där "hoppas" är inget du ska säga eller skriva. Du var likadan på träffen i Svärdsjö. Du bad om ursäkt, eller fällde nån kommentar om huruvida du fick sitta. Ingen kommentar om att något var trevligt. Bara ursäktanden. I alla fall var det vad jag hörde.
Du var där för att du var välkommen. Alltså var de där kommentarerna helt onödiga!
Städa bort sånt där ur huvudet. De är antagligen någon betingad reflex. Men ord är viktiga. Man lurar sig själv. Du stampar på dig själv när du säger sånt. De bygger inte upp dig. De sänker dig.
"Är på besök" jag har sett fram emot det" - kan vara en bättre variant. Kom igen nu!
Seriöst eller inte - har du rätt att bedöma MIN seriositet??? Och nog borde väl den det berör kunna svara för sig själv?Pst, det där var inte seriöst. (Och tur han inte drog det andra skämtet han tänkt skriva.)
Undra om man kan övertala sambon att köpa detta? https://www.hippson.se/artikelarkivet/prylkollen/lyxig-hastgard-med-ridhus-flera-boningshus.htm
Inte om det är ordentligt packat,och det håller lätt för både stora traktorer och en hel kranbil med en byggkontainer på,det bästa jag någonsin grundat med.0-32 snubblar man ju på.Hur tänkte du där?
Så ja,lugn o fin,andas!Seriöst eller inte - har du rätt att bedöma MIN seriositet??? Och nog borde väl den det berör kunna svara för sig själv?
Jag kan kommentera det jag vill. Jag blev ledsen och upprörd på Svärdsjöträffen men sa inget då. Nu återkom samma fenomen. Och då kunde jag inte hålla mig.
Jag tycker inte att någon ska få kacka på sig själv helt ostört. jag kan kanske åtminstone försöka få människor att tänka till?
Det var inte din seriositet jag syftade på.Seriöst eller inte - har du rätt att bedöma MIN seriositet??? Och nog borde väl den det berör kunna svara för sig själv?
Jag kan kommentera det jag vill. Jag blev ledsen och upprörd på Svärdsjöträffen men sa inget då. Nu återkom samma fenomen. Och då kunde jag inte hålla mig.
Jag tycker inte att någon ska få kacka på sig själv helt ostört. jag kan kanske åtminstone försöka få människor att tänka till?