Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter ute hos mormor och morfar och jobbar (the perks of portabelt "kontor"). Passar på att låna tvättmaskinen och kan hänga tvätten utomhus vilket är så underbart! Längtar efter att ha hus/gård och kunna vardagslyxa med torkad tvätt utomhus. Blir även bortskämd med massa kaffe :D
Tack för påminnelsen. Jag måste ta in min tvätt nu.

Tack för alla gratulationer! :love:

Och Grattis till @MJLee :bump:

Ligger just nu på bryggan på landet och hör vattnet klucka.

Grattis till dig också! Både tråkig och bra dag att fylla år mitt i sensommaren. Semester och kan inte bjuda kompisarna på fest eftersom alla är bortresta. När man var liten kunde man maximera presenterna eftersom det är nästan exakt sex månader till jul! :p

Grattis till dig också! Både tråkig och bra dag att fylla år mitt i sensommaren. Semester och kan inte bjuda kompisarna på fest eftersom alla är bortresta. När man var liten kunde man maximera presenterna eftersom det är nästan exakt sex månader till jul! :p

Yes, och värre blev det av att de bytte min namnsdag så den hamnade på min födelsedag. :p

Grattis @MJLee ! Hoppas att du bli bra snart!

Jag har gett bort tre kassar med urväxta barnkläder till en kompis och hann busa lite med hennes 9 månaders fröken. Ett riktigt yrväder! :love: sonen som är tänkt att använda kläderna först var i väg med sin morbror och åkte amerikanare, mycket nöjd 7 åring! :D

Blev inte så mycket fattigare, 380 kr bara, men nu har jag så ont att jag håller på att krevera. Fått bedövning, sen gjorde tandläkaren rent runt tanden och så har han lagt dit nån typ av medicin som ska minska inflamationen jag tydligen har.
Nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv :(

En vecka av semestern har passerat och jag verkligen njuter av att kunna göra det jag vill, när jag vill! Släppte ut hästar i morse och drällde runt och fixade med både saker och lilla bruna fram till lunch. Ingen stress och inget som mal runt i huvudet. Bara så jäkla skönt! Börjar få ett hopp om att jag kanske blir människa igen :bump:

Åt fyra smörgåsar igår kväll. Nu har jag ont i magen och väntar bara på nästa explosion :nailbiting: Hade tänkt köpa hem lite god mat och några jordgubbar men vi får se. Har iofs äntligen ringt VC och väntar på att de ska ringa tillbaka så jag kan prata med dem om provtagning. Ser verkligen inte fram emot eventuell tagning av prov hemma. :yuck: :turd: :arghh:

Vilket sätt att fira din födelsedag på, men stort grattis! :banana:

Jag hade ingen aning. Men så har jag ju inget svenskt namn och har därmed ingen namnsdag i Sverige heller.

Min mamma gjorde en grej av mina namnsdagar när jag var liten, hon var lite upprörd över att dels inte ha någon namnsdag och dels över att hon inte hade "hemliga" namn. Därför har jag två namn utöver tilltalsnamnet och alla är med i almanackan :rofl: Mina namn är dessutom i "fel" ordning eftersom hon tyckte de lät bäst i den ordning jag har :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 48 49 50
Svar
996
· Visningar
37 570
Senast: Lilla
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 244
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka