athena_arabians
Trådstartare
Jag måste nog det, hon har även skrivit saker som "tvätten" och "röj kontoret"...
Aah, det ljuva efterspelet... är det lika illa som att röja efter en hemmafest?![]()
Typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste nog det, hon har även skrivit saker som "tvätten" och "röj kontoret"...
Aah, det ljuva efterspelet... är det lika illa som att röja efter en hemmafest?![]()
Tack för påminnelsen. Jag måste ta in min tvätt nu.Sitter ute hos mormor och morfar och jobbar (the perks of portabelt "kontor"). Passar på att låna tvättmaskinen och kan hänga tvätten utomhus vilket är så underbart! Längtar efter att ha hus/gård och kunna vardagslyxa med torkad tvätt utomhus. Blir även bortskämd med massa kaffe![]()
Tack för alla gratulationer!
Och Grattis till @MJLee
Ligger just nu på bryggan på landet och hör vattnet klucka.
Grattis till dig också! Både tråkig och bra dag att fylla år mitt i sensommaren. Semester och kan inte bjuda kompisarna på fest eftersom alla är bortresta. När man var liten kunde man maximera presenterna eftersom det är nästan exakt sex månader till jul!![]()
Åt fyra smörgåsar igår kväll. Nu har jag ont i magen och väntar bara på nästa explosionHade tänkt köpa hem lite god mat och några jordgubbar men vi får se. Har iofs äntligen ringt VC och väntar på att de ska ringa tillbaka så jag kan prata med dem om provtagning. Ser verkligen inte fram emot eventuell tagning av prov hemma.
![]()
![]()
![]()
Vovvi är sekreterare och vi lyssnar på gammal 80-talshårdrock.
Jag hade ingen aning. Men så har jag ju inget svenskt namn och har därmed ingen namnsdag i Sverige heller.Hur får man veta att man har namnsdag (har noll koll på det efter att de flyttat runt dem)? Jo, alla rabatterbjudanden på mailen från webshoppar man handlat hos![]()
Jag hade ingen aning. Men så har jag ju inget svenskt namn och har därmed ingen namnsdag i Sverige heller.