Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dubbelkolla platsen fem gånger, ta av sig jackor ståendes, lägga upp väska, glömma något i väskan...:wtf:

Man bara "SÄTT ER NER FÖR I HELVETE" (skriker alltid detta inombords) :rofl:

Det värsta är ändå norrlänningar. Flighter till Luleå är värst.. folk är helt förvirrade, sätter sig på fel plats.. (liksom står det 8D huuuur svårt kan det vara?? ) alla står i vägen, alla råkar känna någon och bara "nää män hääääj he va länge sen..."
Man bara SNÄLLA HITTA ER PLATS OCH SÄTT ER NER!!!??

Kaos :rofl:

Man bara "SÄTT ER NER FÖR I HELVETE" (skriker alltid detta inombords) :rofl:

Det värsta är ändå norrlänningar. Flighter till Luleå är värst.. folk är helt förvirrade, sätter sig på fel plats.. (liksom står det 8D huuuur svårt kan det vara?? ) alla står i vägen, alla råkar känna någon och bara "nää män hääääj he va länge sen..."
Man bara SNÄLLA HITTA ER PLATS OCH SÄTT ER NER!!!??

Kaos :rofl:
Du får åka till Visby under lågsäsong, en gång var vi fem passagerare :angel:

Ok måste börja läsa boken som jag ska ha läst till bokcirkeln om två veckor. Har alltså gått med i en bokcirkel med ett gäng kulturpersonligheter :p
Har idag dessutom köpt en Gudrun Sjödén-klänning som jag kan ta på mig på detta event. Känner mig lite osäker bland kulturmänniskor så jag tänkte smälta in :angel::cautious: Vill inte framstå som den ytliga modekvinnan jag säkert uppfattas som.

Känns som att detta kan bli kaooosss. Jag gillar deckare som är lite spännande sådär. Denna bok verkar liksom som en "inre resa". Måste grunda med ett glas rödvin innan jag drar igång

:rofl:

Sitter och känner mig lite väl mätt, grillat är gott! Vi tog ett snabbt beslut att åka till mammas stuga, så istället för att enbart skjutsa dotter till tåget, stresspackade jag min bil och hunden och åkte sen direkt från tågstationen till stugan. Maken och sonen åkte egen bil med verktyg men mest för att kunna köra iväg skräp.
Dottern har nu kommit fram till Göteborg men mamma som också ska ner sitter fast i Strängnäs. Så dottern fick en ensam kväll med sin moster och morbror och lillkusinen. Lika glad var nog hon! :)

Ok måste börja läsa boken som jag ska ha läst till bokcirkeln om två veckor. Har alltså gått med i en bokcirkel med ett gäng kulturpersonligheter :p
Har idag dessutom köpt en Gudrun Sjödén-klänning som jag kan ta på mig på detta event. Känner mig lite osäker bland kulturmänniskor så jag tänkte smälta in :angel::cautious: Vill inte framstå som den ytliga modekvinnan jag säkert uppfattas som.

Känns som att detta kan bli kaooosss. Jag gillar deckare som är lite spännande sådär. Denna bok verkar liksom som en "inre resa". Måste grunda med ett glas rödvin innan jag drar igång

:rofl:
Äh. De kulturpersonlighetstanter jag känner är alla klädda i vilda färggranna kreationer.
Två bekanta systrar var speciellt inbjudna som VIP på en speedwaymatch (jo, sant) och när de gick mot tältet hojtar en överförfriskad gentleman - var är farbror blå? :rofl: :rofl:

Tycker du ska sätta på dig något knalligt i färgen och bara gå dit!
(vad är det för bok?)

Fantastisk kväll. Vindstilla, vacker himmel och närmare 20 grader.
Ett glas av en ny rioja jag inte smakat förr. Skygga katten sitter i köket och äter kattmat. Två lediga dagar framför mig.

Vad för rioja? Hit me med tips!
Tipsar om denna, den är heeeelt fantastisk!

BottleShotHighRes_1871.jpg

Jo kanske ska ringa dem. Men vill liksom inte hålla på och störa 1177 i onödan, det är ju för sjutton bara en maginfluensa även om den pågått ett tag nu.
Fast hur har dina värden funkat? Kanske finns det hjälp att få?

Tänk om det faktiskt inte är magsjuka! Låt vården avgöra det.

Jag vet saker som kan ge samma symptom och som är betydligt allvarligare och otäckare än magsjuka.... Har nästan förlorat en nära i "magsjuka"

Äh. De kulturpersonlighetstanter jag känner är alla klädda i vilda färggranna kreationer.
Två bekanta systrar var speciellt inbjudna som VIP på en speedwaymatch (jo, sant) och när de gick mot tältet hojtar en överförfriskad gentleman - var är farbror blå? :rofl: :rofl:

Tycker du ska sätta på dig något knalligt i färgen och bara gå dit!
(vad är det för bok?)

Jag tror dessa är mer... sparsmakade haha. En viss kulturpersonlighet ska vara med och jag är lite starstruck på henne. Men men men... :angel:
Vi ska läsa denna (och den påstås vara "lättsam" så jag hoppas på det ;) )

9789100170912.jpg

Fördelen är att bokcirkeln ska avslutas på KB (Konstnärsbaren) och tja det är ju just en BAR. Vilket känns... betryggande ;)

Fast hur har dina värden funkat? Kanske finns det hjälp att få?

Tänk om det faktiskt inte är magsjuka! Låt vården avgöra det.

Jag vet saker som kan ge samma symptom och som är betydligt allvarligare och otäckare än magsjuka.... Har nästan förlorat en nära i "magsjuka"

Konstigt nog har sockret hållit sig på mattan relativt väl, var lite orolig när jag inte kunde äta på 48 timmar ungefär (eh man blir lite skakis då). En eventuell magförgiftning borde också vara avklarat nu tycker man. Började när jag dumt nog åt för mycket bigarråer men det var i måndags eller tisdags.

Konstigt nog har sockret hållit sig på mattan relativt väl, var lite orolig när jag inte kunde äta på 48 timmar ungefär (eh man blir lite skakis då). En eventuell magförgiftning borde också vara avklarat nu tycker man. Började när jag dumt nog åt för mycket bigarråer men det var i måndags eller tisdags.
Hrm. måndags är ju jättelänge sedan. Du borde varit frisk för länge sen. Ring 1177.

Klänningen klar, frillan fixad (förlåt ozonlagret), det lilla smink jag använder är på. Dock hade jag lite strul med läppstiftet men tror det är godkänt nu. Nu ska jag bara stryka fållen på klänningen. Visst är det tillräckligt mycket sommar för att man ska kunna gå barbent? :cautious: *tjockisen får inte på sig strumpbyxorna som finns hemma* :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 289
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 299
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • WE-tråden