Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var det minsann inga problem att plocka ut en ny bankdosa O_o men glad är jag som slapp betala för den!
Överlag känns detta som en hyfsat bra dag. Besöket hos banken gick bra, promenerade bort till lasarettet för att lämna in ett par rör med blod inför läkarbesöket om ett par veckor (prover skickas till Karolinska..), kunde köpa lunch på ICA = mycket billigare än på campus lunchrestaurang, en student kom in och fixade min dator så nu är den mycket snabbare SAMT att elementen nu är luftade och fungerar på kontoret:up: och klockan är inte ens tolv ännu :bump:

Har satt igång en tvättmaskin med lite sommarkläder från förrådet. Verkar bli 30 grader varmt nästa vecka så har grävt fram bikinin också.

Nu måste jag sticka ut och försöka hitta en avtackningspresent till min kompis som går i pension. Svinsvårt ju! Kom gärna med tips! Det är en herre som levt hela livet i nöjesbranschen. Han är ute flera nätter i veckan och lär väl fortsätta med det tills döden inträder typ :p Han är intresserad av konst, kultur, god mat, drinkar, bra viner... typ. Hade funderat på att köpa en rolig present, typ en kikare och en bok om knyppling för hans sk "pensionärstillvaro" :p Han har mkt humor så tror att han skulle vara road över detta. Men måste komma på nåt mer också.
Hit me!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 413
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
827
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka