Kollar på debatt i riksdagen och ger minstingen lunch. Det luktar så gott att jag kunnat käka det själv 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har han somnat in . En stor saknad , Han var en riktigt kul typ att ha att göra med och alltid gladVi var aktiva i samma styrelse.
Jag har åkt skoter med honom på fjället.
Lever han? Sist jag hörde något var han ganska krasslig och det var ett gäng år sedan.
Chefen är sen. Dåligt tecken.
Mår som skrot. Hela kroppen värker, och dessutom har jag kramp i foten.
Ska på rehabmöte med chefen idag, jag har varit sjukskriven "för mycket". Hoppas det går smärtfritt och bra. Jag orkar inte!
Känner mig skör idag.![]()
Spritsade kakor,är jag den enda här som har en gammal plåtspritsare som jag gör kakor med ibland i olika sprits mönsterJag förstår inte frågan
Lussekatter eller...????![]()
Jag gav 19kr påsenDet är du din skurk som fått mig att ruinera mig genom att köpa alldeles för dyrt saffran!![]()
Jag gav 19kr påsen
Tack för tipset, nu har jag beställt mer också!@Tora introducerade mig till Ekosaffran som har en smak som är beyond otrolig. Dyr, men väl värd pengarna. De har rätt ofta rabatter också så då brukar jag passa på, just nu är det 55 kr för 1 g![]()
Åhh en sån hade farmor! Jag lekte alltid med den hos henne, tyvärr vet jag inte var den tog vägen när hon gick bortSpritsade kakor,är jag den enda här som har en gammal plåtspritsare som jag gör kakor med ibland i olika sprits mönster![]()