Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ha en julflamingo!!! Hoppas de finns kvar när lönen kommer :angel:

Min kropp hatar mig just nu så det blev tidigt i säng med tralala tabletter. Hoppas det ger sig snart.. Blir så jävla trött av smärtan :cautious:
Ljudbok, gosekatt, bråkekråka och säng, rätt trevligt ;)

Vi kanske skulle starta en klubb, Julflamingons vänner :D

@athena_arabians om du bara hade vetat vad du skulle ställa till med med din bild :nailbiting:

:rofl:
Du och jag Tora :laugh:
Jag funderar på om en julflamingo kanske passar i mitt vardagsrum?
Röstar ja utan att veta hur det ser ut hos dig :D den är inte lika in your face som jag trodde, ganska liten och fullkomligt bedårande.
Du också :eek::rofl::D!!

@athena_arabians har du fått din provision ännu :)?
;)
Haha, ja, jag bestämde mig så fort jag såg den på @athena_arabians instagram :D

Röstar ja utan att veta hur det ser ut hos dig :D den är inte lika in your face som jag trodde, ganska liten och fullkomligt bedårande.
Sambon är lite inne på att köpa en (efter att jag skickat bild på alla ni visat här), så jag läste upp din motivering här ovan och nu är han nog ännu mer sugen. Jag föreslog att den nog skulle passa bra när vi arrangerar för julfoto med katterna :angel:

Det blev inget snurrande av häst i snöre idag, för jag orkade inte riktigt och ville inte låta sambon testa ensam första gången med pannlampa.
Men hon fick lite hjärngymnastik istället, genom att stå kvar ute med mig en liten stund när hennes hagkompis gick in i stallet. Hon kunde inte brytt sig mindre. Sen fick hon stå i spolspiltan och bli borstad, så den inte bara förknippas med läskigt vatten på benen.
Har lite dåligt samvete över att hon knappt fått göra något på två veckor. Men det är ju samtidigt fördelen med en sån ung häst, hon kan behöva en del sammanhängande vila för att smälta saker och ting.

Men herregud. Jag hade lämnat rummet och bett om en annan läkare.
Vi börjar bli rätt härdade, jag fick lov att visa en stomisköterska att hon hade fel och jag hade rätt för hon försökte hävda att det bara var ett "hål" från stomin. :banghead: så vi svarade väldigt kortfattat och hänvisade till journalen för fördjupning. Underläkaren gick för att läsa och återkom aldrig mer.:angel: Däremot kom läkaren vi hade sist lite senare till maken och maken kände sig nöjd med hennes information. Så imorgon strax före 10 rullar han ner till operation. :crazy:

Ska vara på jobbet klockan 07.00 imorgon bitti och åker sedan direkt från jobbet till flygplatsen. Ändå vill min hjärna ha det till att jag har tid att packa imorgon :cautious:

Det blir ingen provridning imorgon. Ponnyn är såld :( Vi var förvarnade men det är tråkigt ändå. Det vimlar inte av ponnyer som jag godkänner och har ett bra pris.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 411
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
819
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka