Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du och jag ToraVi kanske skulle starta en klubb, Julflamingons vänner
@athena_arabians om du bara hade vetat vad du skulle ställa till med med din bild
![]()
Röstar ja utan att veta hur det ser ut hos digJag funderar på om en julflamingo kanske passar i mitt vardagsrum?
Haha, ja, jag bestämde mig så fort jag såg den på @athena_arabians instagram
Glöm inte att jag är med i klubben ocksåDu och jag Tora
Röstar ja utan att veta hur det ser ut hos digden är inte lika in your face som jag trodde, ganska liten och fullkomligt bedårande.
Haha, ja, jag bestämde mig så fort jag såg den på @athena_arabians instagram![]()
Glöm inte att jag är med i klubben också![]()
Alltså, min tvmöbel är målad i en rosa som heter Raspberry Riot så färgmässigt är det inget problemDu och jag Tora
Röstar ja utan att veta hur det ser ut hos digden är inte lika in your face som jag trodde, ganska liten och fullkomligt bedårande.
Haha, ja, jag bestämde mig så fort jag såg den på @athena_arabians instagram![]()
Skrev lite luddigt, det är inte helt lätt med den andra vården heller, bara stafettläkare och mycket krångel där också - men jag får ju min bromsmedicin och röntgas åtminstoneMen psykiatrin är klart värst.
Farsan är kvar på sjukan, inlagd på Infektion. Antingen Vinterkräksjukan eller lunginflammation![]()
Sambon är lite inne på att köpa en (efter att jag skickat bild på alla ni visat här), så jag läste upp din motivering här ovan och nu är han nog ännu mer sugen. Jag föreslog att den nog skulle passa bra när vi arrangerar för julfoto med katternaRöstar ja utan att veta hur det ser ut hos digden är inte lika in your face som jag trodde, ganska liten och fullkomligt bedårande.
Vi börjar bli rätt härdade, jag fick lov att visa en stomisköterska att hon hade fel och jag hade rätt för hon försökte hävda att det bara var ett "hål" från stomin.Men herregud. Jag hade lämnat rummet och bett om en annan läkare.
Jag funderar på om en julflamingo kanske passar i mitt vardagsrum?