glad att kunna vara till hjälp med mattips![]()
Ja! Riktigt gött med nya smaker och en ny maträtt! Så tack för tipset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
glad att kunna vara till hjälp med mattips![]()
inte jag denna gång...OM det är soffan som skriver det så är det boendestöd
Tråkigt att den psykiska vården är så bristfälligVet några stycken som inte orkat kämpa mer till slut
det är för j-ligt rent ut sagt.
BH = Biståndshandläggare på Kommunen
Blä, allt känns så äckligt nattsvart. Orkar inte riktigt med att försöka få styr på en fungerande vardag samtidigt som alla vårdtider. Varit till sjukhuset två gånger den senaste veckan, ska dit igen på måndag och sedan så blir det minst en eller två gånger till inom den närmaste månaden. Önskar att jag var en person som inte stressade mig själv sönder och samman av sådant. Fick dessutom ett ganska tråkigt besked gällande något, som jag inte riktigt orkar tala om, när jag var där igår och jag grät tills jag spydde under kvällen. Överlag känns det som en ganska omöjlig ekvation att hålla sig över ytan när man har problem med både psykisk och fysiskt ohälsa. Jag har nog inte planerat in en social aktivitet sedan i juli, och det känns liksom inte som att världen utanför mitt hem är för mig längre.
Fick svar på mitt mail till SIA
Hej!
Tack för ditt mail. Vi har under året gjort en del förändringar i vårt sortiment baserat på försäljningsstatistik. Blåbärssorbeten fick då tyvärr lämna sortimentet, men vi tror att du kommer bli glad över vårens nyhet som vi tyvärr inte får avslöja ännu. Håll utkik!
Med vänlig hälsning
Helena Bengtsson
Marknadskommunikatör
Direkt: 0346-71 51 07
Växel: 0346-71 51 00
E-post: helena.b@siaglass.se
SIA Glass AB, Stenlösvägen 33, SE-311 68 Slöinge
![]()
Sanerar du dig varje morgon?!
Fast jag kör i och för sig inte sådan last.