Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag såg det. Det kom ut en artikel i Aftonbladet efter bara en halvtimme där det också var en bild med. Så de är verkligen snabba med att publicera.
Men på bilden såg det ut som att bussen lite snällt hade parkerats bredvid vägen. Hade de fotat från andra hållet hade det synts hur den lutade och spåren som rivits upp i marken när den for fram.

@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian

Tack alla. Ja.. jag är så tacksam idag över att det gick bra. Hade väldigt lätt kunnat få ett annat slut om det tex varit fler på bussen.
Jag tror jag fortfarande är lite chockad. Känner mig lite nere.. orkar inte ta tag i något.. Har en obehaglig känsla i kroppen. Men det är väl normalt antar jag.

Ja, det är normalt. Reaktionen kan absolut komma efteråt och se (för en själv) märklig ut. Känner du att du inte kan skaka av dig den rekommenderar jag att du tar hjälp att göra det.

Jag gjorde det (givetvis) inte när jag kraschade med King Caben och det tog en ordentlig tid innan jag kunde köra bil utan att känna obehag (jag räknar inte mardrömsresan hem i en Caddy i snöstorm efter att det hade hänt, då var jag delvis i chock fortfarande). Jag får fortfarande ganska stark reaktion när jag känner att hjulen släpper även om det är minimalt. För mig är det som att jag kan inte lita på bilen, vägen eller hjulen. Absolut hanterbart med inte trevligt.

Precis epilerat benen för första gången, satan vad det gjorde ont, men lever på hoppet att nerverna domnar med tiden. Minns hur ont det gjorde när man började noppa ögonbrynen, nu känns det inte.

Jag var med i en trafikolycka idag. Jag mår bra men det var otäckt. Det var en buss där föraren körde alldeles för fort. Och på en avfart som är rejält kurvig började bussen (en lång dubbelbuss) att åka över hela vägen och föraren måste ha förlorat kontrollen. Och sen åkte vi ner i diket. Ett tag blev jag livrädd då jag tänkte att bussen kommer välta.
Men bara två lindrigt skadade.
Vågar inte tänka på vad som hade hänt om bussen varit full med folk. Ofta är det så fullt så folk får stå upp. Eller om det inte varit ett stort dike och gräsmatta där utan nerförsbacke eller bergvägg.

Fy, vilken tur att det gick bra!

Hade en något spännande uteritt i bland det värsta väder jag varit med om. Regn som kändes som hagel så det knappt gick att se och t o m underkläderna blev genomdränkta. Min medryttarhäst har börjat bli lite tittig och fånig ute men antar att det är väderomslaget.

Nåja, kom hem till middag serverad på bordet, tog ett varmt bad och såg sedan på ett avsnitt Shannara så nu är jag människa igen. :)

Sjukt sur över Brynäs katastrofala spel

Kan bero på att jag är grymt uttråkad.
Ska nog ta en promenad bort till affären i morgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III