Var på Jula idag - ingen julflamingo 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag såg det. Det kom ut en artikel i Aftonbladet efter bara en halvtimme där det också var en bild med. Så de är verkligen snabba med att publicera.Ni blev en tidningsrubrik
https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article26220632.ab
Ja det var ju det. Samtidigt som man känner sig lite fånig som typ känner sig chockad fortfarande och med en klump i magen.@stjarnhimmel vilken fruktansvärd upplevelse!
@supersonic
@Marita73
@strawberrysylt
@LadyCovergirl
@Magiana
@hallonsaft
@Trott
@athena_arabians
@Snurrfian
Tack alla. Ja.. jag är så tacksam idag över att det gick bra. Hade väldigt lätt kunnat få ett annat slut om det tex varit fler på bussen.
Jag tror jag fortfarande är lite chockad. Känner mig lite nere.. orkar inte ta tag i något.. Har en obehaglig känsla i kroppen. Men det är väl normalt antar jag.
Ja det var ju det. Samtidigt som man känner sig lite fånig som typ känner sig chockad fortfarande och med en klump i magen.
Och Borlänge! @kolblakkur
Någon gång kommer den nog till Skåne @athena_arabiansde hade precis börjat packa upp julsakerna nu.
Jag var med i en trafikolycka idag. Jag mår bra men det var otäckt. Det var en buss där föraren körde alldeles för fort. Och på en avfart som är rejält kurvig började bussen (en lång dubbelbuss) att åka över hela vägen och föraren måste ha förlorat kontrollen. Och sen åkte vi ner i diket. Ett tag blev jag livrädd då jag tänkte att bussen kommer välta.
Men bara två lindrigt skadade.
Vågar inte tänka på vad som hade hänt om bussen varit full med folk. Ofta är det så fullt så folk får stå upp. Eller om det inte varit ett stort dike och gräsmatta där utan nerförsbacke eller bergvägg.
Göteborg. Det verkar som om flamingon först dök upp i norra Sverige för att sedan sprida sig söder ut