Nu har jag redan hjalpt Maken med morgon bestyr, hackat framfor datorn i en timma till forsta morgon kaffet. Nu ar det dags att starta dagen och fixa mer kaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte easyparkappen (den är smidig däremot). Den här hade bara QR-kod, inga områdeskoderDu behöver inte scanna in någon kod med den appen eller fylla på något saldo.
Du behöver bara områdesnummer och det står på samma skyltar som QR koden pch sedan fyller du bara i kortnummer så dras allt från kortet.
Jättesmidig app att använda!
Du får gärna plagiera min, men den är skriven på danska.
SUCK! Jag är pank som en loppa. Jag trivs inte på jobbet längre. Jag har ont. Jag vill rida men har ingen hel häst. Och så har jag ont.
Tur att jag har te.
Det vore nåt det. Frågan är om dom bryr sig. Idag lät det bara "Oj, det var konstigt, men då ses vi imorgon"Ta med kallelsen imorgon och påpeka att varken bensin, parkering, tid eller ork är gratis!
Bah. Jag tog tag i mig själv och fixade ryggan, men bara till hälften eftersom jag glömde biblioteksboken, som ju var anledningen till att jag skulle fixa det ikvällHemma från Turbo. A äter och jag har packat upp de paket jag hämtade ut tidigare idag. Jag borde fortsätta med att packa iordning hennes ryggsäck tills imorgon men jag tog som slut![]()
SUCK! Jag är pank som en loppa. Jag trivs inte på jobbet längre. Jag har ont. Jag vill rida men har ingen hel häst. Och så har jag ont.
Tur att jag har te.
Jag hade nog till och med försökt få in ljus i den! Tänk dig en lysande julflamingo![]()
Du saknar humor o känsla för jultraditioner.Vad är det för fel på er?
![]()