Råkade visst tacka ja till att vara lite hundvakt då o då. Åt en chihuahua. Det är banne mig ingen hund![]()
Är det en flamingo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Råkade visst tacka ja till att vara lite hundvakt då o då. Åt en chihuahua. Det är banne mig ingen hund![]()
Kaos.. Min pappa sa alltid att man förstör sina hjärnceller om man glor på skit på tv. Jag kollade aldrig på såpor som liten pga rädsla för ovanstående![]()
Jula minsann.......då antar jag att du också numera kan titulera dig stolt Julflamingo ägareNu har jag varit hos tandis,sen blev det lite shopping i Örebro,så nu har jag en ny jacka som är vattentät och snygg då Hööks hade lite rea.
Sen blev det i snabb följd,Ikea,Rusta,Jula och Bauhaus, sen tanka bilen,rasta hundarna och hem för mat.
Jula minsann.......då antar jag att du också numera kan titulera dig stolt Julflamingo ägare
![]()
Sagt nej, lånar inte ut pengar om jag inte har råd att förlora dom.Ok fick just ett meddelande på messenger från en fd arbetskompis som jag jobbade med för typ 10 år sedan. Hen har tydligen ekonomiska problem och ville låna 10 k.
Hade inte tvekat med ngn närstående men känns lite shady att hen frågar mig, antar att det är akut. Minns att hen hade lite ekonomiska problem redan när vi jobbade ihop (lån med höga räntor och sånt). Men är en enormt snäll och godhjärtad person. Vad hade ni gjort?
Såg nyss min vet på tv
50 minuter senare hade jag receptet i handen. Men nu är hästen behandlad.
Har sålt två säckar hundfoder och pizzan är i ugnen. Dessvärre har även migränen kommit på besök. Lär bli en tidig kväll i kväll
![]()
Ok fick just ett meddelande på messenger från en fd arbetskompis som jag jobbade med för typ 10 år sedan. Hen har tydligen ekonomiska problem och ville låna 10 k.
Hade inte tvekat med ngn närstående men känns lite shady att hen frågar mig, antar att det är akut. Minns att hen hade lite ekonomiska problem redan när vi jobbade ihop (lån med höga räntor och sånt). Men är en enormt snäll och godhjärtad person. Vad hade ni gjort?
Ok fick just ett meddelande på messenger från en fd arbetskompis som jag jobbade med för typ 10 år sedan. Hen har tydligen ekonomiska problem och ville låna 10 k.
Jag orkar inte!
Fikasamtalet handlade om Big Brother, Temptation nånting och Paradise Hotel. Jag är noll NOLL intresserad av Sånt. De kom in i diskussioner vad som hänt i resp avsnitt. Då gick jag till mitt rum. Kände att jag inte hade det minsta att bidra med.
Är fortfarande lite bedövad.
Fick sent i eftermiddag reda på att en granne jag umgåtts en del med tidigare flyttat härifrån till sin gamla hemort. Efter att hon flyttat tog hennes sambo - som stannade kvar här - livet av sig. Det hände tydligen för ett par veckor sedan.
Jag hade inte fått veta varesig att hon flyttat eller att han var död. Det kom i förbigående i en kommentar från en bekant.
Allt blir plötsligt så märkligt.
No way.Ok fick just ett meddelande på messenger från en fd arbetskompis som jag jobbade med för typ 10 år sedan. Hen har tydligen ekonomiska problem och ville låna 10 k.