Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte med den tanken idag så om en liten stund blir det sömntablett här för sömnbristen är passerad med råge så får tyvärr köra på den lösningen fast jag egentligen helst låter bli.Hoppas på sömn.
Min kropp gör ont, riktigt ont och jag kan inte sova. *ynk*
Oväntat att det puffras så pass i Trelleborg? Är inte det ett rätt litet samhälle?
Tack! Det brukar lugna sig och jag vet vad det beror på med. Jävla vind och kyla. Får klämma i mig lite circadin tror jag.Usch hoppas det lugnar sig![]()
Den provade jag och trodde jag skulle skinflå hela ansiktet när den skulle bortHade på ansiktsmask för att känna mig lite extra fräsch inför imorgon. Hade sån svart som det varit en del reklam om. Hade glömt hur ont det gör att ta bort den. Är illröd nu och känner mig inte alls fin o fräsch men det hoppas jag är bättre imorgon.
Den provade jag och trodde jag skulle skinflå hela ansiktet när den skulle bort![]()
Håll i hattenFunderar på om jag törs gå ut på balkongen eller om man blåser bort på kuppen?
Den är ju förvisso nätad så jag chansar och hoppas på det bästa.![]()
Hade tyvärr ingen men jag hade luva på både tröja och jacka så förberedde mig så gott jag kunde och därför var det vindstilla den stundenHåll i hatten![]()
JobbigtJag känner mig märkligt kokhet samtidigt som jag fryser.
Känns igen men jag bor ju i lägenhet, bläääJag ligger vaken med ångest över att jag inte äger gården jag bor på. Hur fan ska jag ändra på det så jag slipper ångesten? Jag har försökt acceptera läget, men det går inget vidare.
Sitter och kollar gårdar på Hemnet och vill egentligen köpa mig 1000 ha i Dalarna/Norrland och starta en liten re-treat. Har en bra idé men saknar typ 10 miljoner kronor.
JAG SLOG I TÅN!!Nageln gick åt helvete och hål på tån blev det också. Dammsugarjävel som anfaller sådär
dessutom domnade tån först så jag märkte inget, dvs jag gick runt och släckte i lägenheten och lämnade därmed tåavtryck i blod överallt.
![]()
På ett sätt är det ju lite skönt att ha oturen avklarad bara två timmar in på dygnetJag gjorde något liknande på fredagen den 13:e en gång, fast utan dammsugare.![]()