Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas på sömn.
Tänkte med den tanken idag så om en liten stund blir det sömntablett här för sömnbristen är passerad med råge så får tyvärr köra på den lösningen fast jag egentligen helst låter bli. :yuck:
Gissar din sömn har med liten att göra som inte har så schyssta sömnrutiner ännu?

Hade på ansiktsmask för att känna mig lite extra fräsch inför imorgon. Hade sån svart som det varit en del reklam om. Hade glömt hur ont det gör att ta bort den. Är illröd nu och känner mig inte alls fin o fräsch men det hoppas jag är bättre imorgon.

Hade på ansiktsmask för att känna mig lite extra fräsch inför imorgon. Hade sån svart som det varit en del reklam om. Hade glömt hur ont det gör att ta bort den. Är illröd nu och känner mig inte alls fin o fräsch men det hoppas jag är bättre imorgon.
Den provade jag och trodde jag skulle skinflå hela ansiktet när den skulle bort :nailbiting:

Funderar på om jag törs gå ut på balkongen eller om man blåser bort på kuppen?
Den är ju förvisso nätad så jag chansar och hoppas på det bästa. :nailbiting:

Jag ligger vaken med ångest över att jag inte äger gården jag bor på. Hur fan ska jag ändra på det så jag slipper ångesten? Jag har försökt acceptera läget, men det går inget vidare.

Sitter och kollar gårdar på Hemnet och vill egentligen köpa mig 1000 ha i Dalarna/Norrland och starta en liten re-treat. Har en bra idé men saknar typ 10 miljoner kronor.

Jag känner mig märkligt kokhet samtidigt som jag fryser.
Jobbigt :crazy:

Jag ligger vaken med ångest över att jag inte äger gården jag bor på. Hur fan ska jag ändra på det så jag slipper ångesten? Jag har försökt acceptera läget, men det går inget vidare.

Sitter och kollar gårdar på Hemnet och vill egentligen köpa mig 1000 ha i Dalarna/Norrland och starta en liten re-treat. Har en bra idé men saknar typ 10 miljoner kronor.
Känns igen men jag bor ju i lägenhet, bläää :yuck:

JAG SLOG I TÅN!! :arghh::cry: Nageln gick åt helvete och hål på tån blev det också. Dammsugarjävel som anfaller sådär :rage: dessutom domnade tån först så jag märkte inget, dvs jag gick runt och släckte i lägenheten och lämnade därmed tåavtryck i blod överallt. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
814
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka