Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt smhi skulle det inte regna inatt/idag så hästarna fick vara utan täcke. Vaknar och det regnar.
Idag ska det tydligen jagas i skogarna närmast byn så jag tror hästarna (och jag) får vila idag.
Det är så skönt att min häst förvandlas till en "björn" med all sin vinterpäls.Enligt smhi skulle det inte regna inatt/idag så hästarna fick vara utan täcke. Vaknar och det regnar.
Idag ska det tydligen jagas i skogarna närmast byn så jag tror hästarna (och jag) får vila idag.
Det är så skönt att min häst förvandlas till en "björn" med all sin vinterpäls.
Nu ska jag nog borsta tänderna och se vad jag orkar ta mig för idag.
Olivia fick åka hem.Vilken åkte ut?
"Jag" 6st, Gissa 3 så 9 på drygt 24 tim ,det fanns en anledning till att jag ringde AnticimexToppenserie![]()
!
Hur många möss har du fångat totalt nu? Måste snart vara en hel koloni.
Jag kan rekommendera att hålla koll på smhi's radar, den är riktigt bra. Ser man hur regnet rör sig och kan beräkna när det kommer in osv.Aramis har också massor med vinterpäls men har även skador som gör att han helst ska ha täcke på vid regn. Dumma Smhi!
Jag tittar inte på idol. Men förstår din reaktion. Ser inte så genomtänkt ut (fast det säkerligen är det).
Vet däremot inte om hon brevid med beige från topp till tå var så mycket bättre.
I huset vi bodde förut plockade vi en vinter 12 st på 12 timmar. Katter och fällor i kombination. Vi bor inte där längre....."Jag" 6st, Gissa 3 så 9 på drygt 24 tim ,det fanns en anledning till att jag ringde Anticimex