Går det åt rätt håll med honom?![]()
Det gar helt fantastiskt bra.
Det ben som han hade problem med innan operationen darfor att nerverna lag i klam kan han nu lyfta och ga med som vanligt igen. Han har fortfarande ont "i nerverna" (bland annat ischiasnerven) men han kanner nu foten, tarna drar inte ihop sig langre och, som sagt, han kan ga som vanligt igen. Det nervonda ar pa ett helt annat plan an innan och ger sig lite beroende pa vad han gor, sa vi hyser stort hopp att det kommer att helt ge sig nar han bedoms som frisk. Om 3 manader.
Dålig dag för maken idag, dåligt med sömn i natt och ont i magen när tarmarna försöker komma på hur man arbetar. Han fick ett rejält knip så han kallsvettades när jag var där.Lite illamående på det gjorde det svårt att äta överhuvudtaget. Bra val av mig att säga att ungarna skulle vara kvar hemma idag.
Jag kan inte ens forestalla mig hur illa din man har blivit behandlad av sjukvarden. Jag hoppas att han blir helt aterstalld efter den har operationen och att ansvariga lakare blir anmalda. Det far helt enkelt inte ga till sa. Tala om att forlora fortroendet for sjukvarden.