Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 829
Status
Stängd för vidare inlägg.
Går det åt rätt håll med honom? :)

Det gar helt fantastiskt bra. :up: Det var ju en oerhort stor operation och han var totalt sankt de forsta 5 dagarna pa sjukhuset. Nu har han varit hemma i en vecka i morgon och ar redan uttrakad som aldrig forr, vandrar fram och tillbaka (med rullator) runt huset och hittar pa uppgifter som maste utforas.:grin:
Det ben som han hade problem med innan operationen darfor att nerverna lag i klam kan han nu lyfta och ga med som vanligt igen. Han har fortfarande ont "i nerverna" (bland annat ischiasnerven) men han kanner nu foten, tarna drar inte ihop sig langre och, som sagt, han kan ga som vanligt igen. Det nervonda ar pa ett helt annat plan an innan och ger sig lite beroende pa vad han gor, sa vi hyser stort hopp att det kommer att helt ge sig nar han bedoms som frisk. Om 3 manader.:p

Dålig dag för maken idag, dåligt med sömn i natt och ont i magen när tarmarna försöker komma på hur man arbetar. Han fick ett rejält knip så han kallsvettades när jag var där.:( Lite illamående på det gjorde det svårt att äta överhuvudtaget. Bra val av mig att säga att ungarna skulle vara kvar hemma idag.

Jag kan inte ens forestalla mig hur illa din man har blivit behandlad av sjukvarden. Jag hoppas att han blir helt aterstalld efter den har operationen och att ansvariga lakare blir anmalda. Det far helt enkelt inte ga till sa. Tala om att forlora fortroendet for sjukvarden.

Har problem.
Kan hyra en lägenhet för ca 5700 kr plus hushållsel
Eller en för 6000 plus all el.
Den sistnämnda har en kollega och den ligger närmare affär mm och sånt.
Elen inkl allt räknas gå på ca 1000 kr i månaden utslaget på ett år.
Känns bättre att hyra av kollegan men vet inte...

Knacka på hade jag inte gjort för även kändisar har rätt till att ha ett privatliv men om han råkar visa sig kan du ju fint be om ursäkt och snällt be om en autograf men där hade gränsen varit för mig iaf.
Om du inte vet att det är en person som förvisso älskar att synas och letar uppmärksamhet jämt.
Se till att ha batteri i telefon och med tur kanske du får en selfie.

Jag är alldeles för blyg för att faktiskt fråga om nånting :o men det hade varit rätt najs om jag hade vågat! Tror dock han är kvar i USA.
Jag vet inte hur han ser på sitt kändisskap, tror inte han är så vansinnigt känd ändå. Daniel Norgren heter han. Fantastisk artist :love:
Jag ska trots allt springa runt på hans trädgård på måndag, bara en sån sak!

Har problem.
Med ett bra kontrakt finns det väl inget som hindrar att du hyr av kollegan?

Jag är alldeles för blyg för att faktiskt fråga om nånting :o men det hade varit rätt najs om jag hade vågat! Tror dock han är kvar i USA.
Jag vet inte hur han ser på sitt kändisskap, tror inte han är så vansinnigt känd ändå. Daniel Norgren heter han. Fantastisk artist :love:
Jag ska trots allt springa runt på hans trädgård på måndag, bara en sån sak!
Lägg en lapp i lådan typ " Hej! Vill bara säga att jag tycker du är fantastiskt duktig.
Med vänlig hälsning
sthu och din adress, en vacker dag kanske det kommer en trevlig hälsning tillbaka i brevlådan. :up:

Jag har släktingar som är kändisar på lite olika nivåer och områden det jag kan referera till är att privatliv är privatliv och jobb är jobb sen får man ju försöka vara trevlig ändå givetvis, men som en av dom sa: gång 15 när man är med familjen på stan och tiden börjar rinna ifrån en för folk är på en så är det tur man lärt sig att le och avvika snabbt.

Har problem.

Jag hade tagit den för 5700 + hushållsel, har haft ren kallhyra och räkningar som var vansinniga och värme som inte fungerade men satte tusenlappar på elräkningen ändå men lite svårt att strida på en kallhyra i det fallet. :arghh:
(Sen var det massor av annat men som inte är relevant i detta dock.)
Funkar det rent praktiskt med vardagen, jobb och inköp osv. så hade jag varit tryggast med det och ha affärer med en bekant/kompis är lite risk det med men så länge ni har helt klara avtal så inget tjafs kan uppstå så visst.
Visst fick du ett klart och tydligt svar av mig? :o:rofl:

Gör ungefär det samma, men har nu gått över till att uppdatera min profil på LinkedIn. Förstår inte varför jag finner sådan ro i att sitta och pyssla med sådant O_o

Jag hade tagit den för 5700 + hushållsel, har haft ren kallhyra och räkningar som var vansinniga och värme som inte fungerade men satte tusenlappar på elräkningen ändå men lite svårt att strida på en kallhyra i det fallet. :arghh:
(Sen var det massor av annat men som inte är relevant i detta dock.)
Funkar det rent praktiskt med vardagen, jobb och inköp osv. så hade jag varit tryggast med det och ha affärer med en bekant/kompis är lite risk det med men så länge ni har helt klara avtal så inget tjafs kan uppstå så visst.
Visst fick du ett klart och tydligt svar av mig? :o:rofl:
Väldigt klart hahah
Han har hyrt ut tidigare och är väl rekommenderad.
Så är inte orolig så sett

Har precis kollat klart på nyaste Spider Man, helt ok men hade glömt att handla chips. :down:

Idag hoppade jag med min medryttarhäst för första gången på länge (ägaren vill ha den biten), var jättekul! Ända tills jag drattade av för att jag inte spänt sadelgjorden tillräckligt hårt. Kände mig superskicklig!:o

Tog inga höjder direkt men både pålle och människa hade roligt!

Hu, jag är så evinnerligt trött på den här ön!! Ingen som har en trevlig luren gård/ett lagom hus att hyra ut till oss? :meh:

Har precis kollat klart på nyaste Spider Man, helt ok men hade glömt att handla chips. :down:

Idag hoppade jag med min medryttarhäst för första gången på länge (ägaren vill ha den biten), var jättekul! Ända tills jag drattade av för att jag inte spänt sadelgjorden tillräckligt hårt. Kände mig superskicklig!:o

Tog inga höjder direkt men både pålle och människa hade roligt!

Var är filmen vi får skratta åt :angel::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 394
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 528
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
788
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka