AhlgrensBilar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AhlgrensBilar![]()
Ahlgrens![]()
Funkar gör det ju, men det blir inte samma sakSkulle det funka att byta ut köttet till färdig grillad kyckling, potatisen mot strips eller färdig gratäng?
Med risk för att det blir jag vill ha choklad men tar ett äpple...
Bra att det blir mat, lät gott med schnitzelFunkar gör det ju, men det blir inte samma sak
Sambon står just nu och ordnar pulvermos med schnitzel istället.
Det tog mig 25 min att gå 50 min och ta mig upp två våningar. Sambon fick sköta typ allt i stallet, jag har pekat på vad som ska mockas ut samt fixat kraftfoder. Nu ligger jag helt likblek på soffan och försöker att andas, men önskar mest att någon kunde sätta ett skott i pannan på mig eller åtminstone söva ner mig, för det här gör så vidrigt ont. "Av de jag sett är du en av de med värst problem" sa fysioterapeuten (och syftade då på de med samma diagnos), som jobbat i 20 år. Varför hamnar jag alltid i den änden av skalan?![]()
Funkar gör det ju, men det blir inte samma sak
Sambon står just nu och ordnar pulvermos med schnitzel istället.
Det tog mig 25 min att gå 50 min och ta mig upp två våningar. Sambon fick sköta typ allt i stallet, jag har pekat på vad som ska mockas ut samt fixat kraftfoder. Nu ligger jag helt likblek på soffan och försöker att andas, men önskar mest att någon kunde sätta ett skott i pannan på mig eller åtminstone söva ner mig, för det här gör så vidrigt ont. "Av de jag sett är du en av de med värst problem" sa fysioterapeuten (och syftade då på de med samma diagnos), som jobbat i 20 år. Varför hamnar jag alltid i den änden av skalan?![]()
![]()
Hade de julmust också?![]()
![]()
såginte någon![]()
Hade de julmust också?![]()
![]()
Snart har väl butikerna julgirlanger i taket, påskris på delikatessdisken och en midsommarstång vid kassorna samtidigt!?
Såg att jag lyckats skriva 50 min istället för 50 m också. Annars hade det varit rätt fantastisk gångsträcka på 25 minBra att det blir mat, lät gott med schnitzel
Jag känner igen det där med värk och dumheter.
Väldigt smart ide, ypperlig faktiskt!Har kommit på en ny lösning på mina besvär. En tur ut i rymden. Själva resan dit lär jag nog inte klara, men det vore så skönt att bara sväva runt i tyngdlöshet
Men ååå fantastiskt :Love:!![]()
godjul!