Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss hemkommen från affären, funderar nu på att se på någon serie eller eventuellt spela lite.

Skulle det funka att byta ut köttet till färdig grillad kyckling, potatisen mot strips eller färdig gratäng?
Med risk för att det blir jag vill ha choklad men tar ett äpple...
Funkar gör det ju, men det blir inte samma sak ;)
Sambon står just nu och ordnar pulvermos med schnitzel istället.

Det tog mig 25 min att gå 50 min och ta mig upp två våningar. Sambon fick sköta typ allt i stallet, jag har pekat på vad som ska mockas ut samt fixat kraftfoder. Nu ligger jag helt likblek på soffan och försöker att andas, men önskar mest att någon kunde sätta ett skott i pannan på mig eller åtminstone söva ner mig, för det här gör så vidrigt ont. "Av de jag sett är du en av de med värst problem" sa fysioterapeuten (och syftade då på de med samma diagnos), som jobbat i 20 år. Varför hamnar jag alltid i den änden av skalan? :(

21742954_10155177044477762_6496919498097484322_n.jpg

godjul!

Det tog mig 25 min att gå 50 min och ta mig upp två våningar. Sambon fick sköta typ allt i stallet, jag har pekat på vad som ska mockas ut samt fixat kraftfoder. Nu ligger jag helt likblek på soffan och försöker att andas, men önskar mest att någon kunde sätta ett skott i pannan på mig eller åtminstone söva ner mig, för det här gör så vidrigt ont. "Av de jag sett är du en av de med värst problem" sa fysioterapeuten (och syftade då på de med samma diagnos), som jobbat i 20 år. Varför hamnar jag alltid i den änden av skalan? :(
Bra att det blir mat, lät gott med schnitzel :up:

Jag känner igen det där med värk och dumheter.

Men fy, stackare! :heart

Bra att det blir mat, lät gott med schnitzel :up:

Jag känner igen det där med värk och dumheter.
Såg att jag lyckats skriva 50 min istället för 50 m också. Annars hade det varit rätt fantastisk gångsträcka på 25 min ;)

Problemet är väl bara att jag egentligen inte tål pulvermos och ska låta bli att äta sånt. Men nöden har ingen lag. Och det blir inga dåliga följder på ett enstaka tillfälle som tur är.

Har kommit på en ny lösning på mina besvär. En tur ut i rymden. Själva resan dit lär jag nog inte klara, men det vore så skönt att bara sväva runt i tyngdlöshet

Har kommit på en ny lösning på mina besvär. En tur ut i rymden. Själva resan dit lär jag nog inte klara, men det vore så skönt att bara sväva runt i tyngdlöshet
Väldigt smart ide, ypperlig faktiskt! :up:
Jag följer gärna med om du orkar med lite jobbigt sällskap, skulle nog med uppskatta lite tyngdlöshet ett tag.

tillägg: förstod att du menade meter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 812
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V