Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska nog ta det lite lugnt... klättra på stege med feber var inte så j-la smart![]()
Jag ska nog ta det lite lugnt... klättra på stege med feber var inte så j-la smart![]()
![]()
Med risk för att kasta sten i glashuset.
Skönt att det inte bara är jag som har skor överallt nu...@cili om du fortfarande behöver bli av med reklamen är ett tips att kolla på footways hemsida, typ Graninge efter @kolblakkurs inköp har tydligen fastnat hos mig.
Nej, det låter inte så smart.Vid liv är du uppenbarligen, men är du intakt?
Förkylningen vill inte ge sig. Jag är liksom inte direkt snorig. Men har iaf lock för ena örat och känner mig täppt där och lite i bihålorna.
Försökt skölja med koksalt och spruta några dagar nu.
Hoppas det ger sig innan lör! Då ska jag ju semestra i Spanien.
Så ser det ut här med,men det är hund på fällen.Här kommer ett till kort men jag kan inte låta bli. Småkillarna älskar verkligen när jag tänder brasan
![]()
Hoppas du kryar på dig till dessFör en annan är det ju skit samma med förkylningen, jag ska bara skrota runt här hemma (enbart pappersarbete just nu)
![]()
MyspysHär kommer ett till kort men jag kan inte låta bli. Småkillarna älskar verkligen när jag tänder brasan
![]()
Här kommer ett till kort men jag kan inte låta bli. Småkillarna älskar verkligen när jag tänder brasan
![]()