Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kollar 'lets look at'-s och garvar läppen av mig och har kommit fram till vad kvällens streamspel kommer vara för min gamingpartner. Jag dööör vad kul det är och Northenlion är ju hilarious!

Sitter och fryser på marknaden. Vart här sen strax före sju. Kan inte sätta på mig vinterskorna och sockorna jag hade med mig för min ena termos har läckt som ett såll så sockorna är pissblöta :turd:

Stallet klart.
Fixat med katternas lådor och mat.
Strax rasta hundar. Migrän på G, så jag ska äta snart sedan gå och lägga mig en stund innan jobb.

Sovmorgon till 8.50, långsam start på morgonen med kaffe. Nu frukost med hemmabakt tekaka och kokt ägg!

Solen lyser och det är en fantastisk höstdag ute!

Älskar den boken och serien/filmen! Skulle vilja se Det nu men då får jag nog gå själv för ingen vill se den.
Vad ska du göra för tatuering :)?

Den var så himla bra!
Här läst bägge böckerna för sisådär 20 år sedan och sett miniserien.
Denna var lite annorlunda och mycket bättre. Väldigt välgjord och fin 80-tals känsla. Inte så otäck som jag trodde den skulle vara. En vacker film om vänskap och att hålla ihop.

Vill ha Pennywise med sin röda ballong.

Ska försöka få några rader gjorda på diamanttavlan. Ont gör det (så pass att det dunkar med pulsen :( ), men det är knappt bättre i liggande just nu så då kan jag lika gärna plåga mig själv i sittande och roa hjärnan åtminstone :up:

Sitter i låååång kö till 1177.. stått på platsnr 12 ett bra tag nu... blev biten i fingret av skräckslagen kattunge igår när jag räddade den undan en hundattack. Idag är fingret dubbelt så stort och rött :meh:

Till akuten NU!!! Just kattbett är bland det farligaste som finns. Se till att stelkrampsvaccinationen är up to date och att du får antibiotika. Allvarligt, det är inget att leka med. Skippa 1177 (de kommer ändå bara att säga till dig att åka in) och åk in.

Edit: Äsch så går det när man inte läser färdigt tråden ;) Hoppas allt har gått bra och att du blir omplåstrad ordentligt. Och, jättebra gärning du gjorde när du räddade lilla kattungen, som mår bra hoppas jag?

Min chef anmälde inte förrän efter en månad. Det gick bra ändå. Den gången var FK snabba - plus att det var så solklart med diagnosen så de inte behövde utreda en massa. Men jag var väldigt nervös innan jag fick klart för mig att det skulle funka.

Så hav hopp. Det kan gå alldeles utmärkt.

(för ett par år sedan var jag sjukskriven 25'% i en månad. AG anmälde inte utan betalade glatt sjuklön för mig under den perioden....Undrar hur den löneadministratören tänkte? )
Tack :) det är första svängen för mig så det är skönt att höra att det kan gå smidigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
291
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 937
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka