Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att folk inte kan fatta hur man beter sig när man simmar.![]()
Men HUR gick det med städningen?? Ska vi skälla på digÅngesten smög sig på. Försöker äta men det hugger i mellangärdet bara av att andas. Får bli stickning och en bok resten av kvällen.
Rödvin, lammsouvlaki, tzatziki, fetaost, (oliver), baba ganoush och levainbröd![]()
![]()
vad skönt att få bort gammalNu har jag röjt hage på gamla pinnar och hage i 5 timmar. 26 kärror är uppeldade och flertalet stockarjag har nog tio timmar kvar innan hagen är klar men vilken skillnad det blir, så rent och fint och bra för hästarna
Precis ätit ett äpple från äppelträdet. Alldeles perfekt moget och klart
Kanske bli till att plocka äpplen i morgon?
Minskat antalet höns med. Skönt!
Minskat antalet höns med. Skönt!
Skål! Ska bara äta först innan det är dags igen för mer höstfest.Spelar Cornelis, inväntar gäster, låt vinkvällen börja! Skål!![]()
Teen Wolf från när jag följde det som mestdu då?
Kan tipsa om fanfiction.net om du inte redan har hittat det. Det är en del bra grejer där också. LJ kändes lite struligt/rörigt för mig.
Tyvärr inteBetyder det att det blir hönsragu till middag idag![]()
Ne jag har ingen att be om hjälp direkt. Och även om jag hade nån att be om hjälp så har jag svårt att fråga om nåt så himla tråkigt.vad skönt att få bort gammal
Skitmen Får du ingen hjälp av någon så det går lite fortare
?
Själv håller jag fortfarande på att gräva för hand och det tar en himla tid och tungt efter regnet.
Du får följa med mig om du villÅåå jag vill oxå ha fest och kul ju![]()
Hemma själv denna kväll. Och grannarna har fest verkar det som. Buhu så synd om mig![]()
Hur full blir jag? Låter som en gissnings lek för buke! Nej men omröstning blir för mycket. Men jag gissa ungefär som buketräffen i svärdsjö.Det råkade bli ett förfärligt vin till middagen idag. Den var inte i min smak. Så @Tranan får dricka upp det själv. Undrar hur full han blir.
Tur att jag hade en liten flaska med drickbart vin i skåpet, så det fick bli den till mig.
Skål,vi kanske kan köra fyllevisor tillsammansHur full blir jag? Låter som en gissnings lek för buke! Nej men omröstning blir för mycket. Men jag gissa ungefär som buketräffen i svärdsjö.