Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag röjt hage på gamla pinnar och hage i 5 timmar. 26 kärror är uppeldade och flertalet stockar :up: jag har nog tio timmar kvar innan hagen är klar men vilken skillnad det blir, så rent och fint och bra för hästarna :up:
Precis ätit ett äpple från äppelträdet. Alldeles perfekt moget och klart :d
Kanske bli till att plocka äpplen i morgon? :idea:
Minskat antalet höns med. Skönt!

Nu har jag röjt hage på gamla pinnar och hage i 5 timmar. 26 kärror är uppeldade och flertalet stockar :up: jag har nog tio timmar kvar innan hagen är klar men vilken skillnad det blir, så rent och fint och bra för hästarna :up:
Precis ätit ett äpple från äppelträdet. Alldeles perfekt moget och klart :d
Kanske bli till att plocka äpplen i morgon? :idea:
Minskat antalet höns med. Skönt!
vad skönt att få bort gammal
Skit :) men Får du ingen hjälp av någon så det går lite fortare :)?

Själv håller jag fortfarande på att gräva för hand och det tar en himla tid och tungt efter regnet.

Har haft en ganska bra dag värkmässigt ändå. Ont konstant, men på en rätt jämn nivå och inga sånna där riktiga toppar. Så jag passade på att tömköra lintott. Jösses vad bra hon gick idag! Inte formmässigt, dit har vi en bit kvar, men hon var så himla lyhörd och med på noterna :love:. Släpat plastpinnar i både skritt och trav har hon gjort också, utan att bry sig ett dugg. Ser oerhört mycket fram emot att få sätta sele på henne framöver och låta henne börja dra på riktigt
Sen trampade jag snett ner i ett djupt hovspår i sanden och därefter blev det för smärtsamt för att fortsätta att gå omkring på ridbanan. Så damen fick dra sina plastpinnar in till stalldörren innan vi avslutade för dagen (lika bra det, går man som en klocka från start behöver inte passen bli långa).

Teen Wolf från när jag följde det som mest :o:D du då?
Kan tipsa om fanfiction.net om du inte redan har hittat det. Det är en del bra grejer där också. LJ kändes lite struligt/rörigt för mig.

Eh, lättare att säga vad jag inte varit inne på. :D I tidernas begynnelse, XF och TPM (star wars), Pros, XM -särskilt efter de tre senaste filmerna - Oz, Angel/Buffy, GoT, HP, Supernatural! Merlin (engelska tv serien), Batman, GW och faktiskt lite Teen Wolf. Säkert andra också jag inte kommer ihåg nu. :sneaky:

Jag brukar få pippi på en fandom, läser allt, sedan tröttnar jag och går vidare till nästa. Fanfiction.net är urusel IMO, A03 är däremot otroligt bra, ffa för att de samlar alla fandoms i ett arkiv. Allmänt är kvaliteten mycket bättre också även om Sturgeons lag fortfarande gäller. Det finns vissa som skriver fanfic som faktiskt är bättre än proffsen och en hel del proffs ffa inom sciffy började sin bana inom fanfic. I ärlighetens namn har jag faktiskt även läst lite RPF :o :angel: :o Men verkligen inte min grej.

vad skönt att få bort gammal
Skit :) men Får du ingen hjälp av någon så det går lite fortare :)?

Själv håller jag fortfarande på att gräva för hand och det tar en himla tid och tungt efter regnet.
Ne jag har ingen att be om hjälp direkt. Och även om jag hade nån att be om hjälp så har jag svårt att fråga om nåt så himla tråkigt.
Gräva är ju astungt!

Det råkade bli ett förfärligt vin till middagen idag. Den var inte i min smak. Så @Tranan får dricka upp det själv. Undrar hur full han blir :angel:.

Tur att jag hade en liten flaska med drickbart vin i skåpet, så det fick bli den till mig.
Hur full blir jag? Låter som en gissnings lek för buke! Nej men omröstning blir för mycket. Men jag gissa ungefär som buketräffen i svärdsjö.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
291
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 929
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka