Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom det börjar bli kallt och rått om nätterna nu så har jag dragit igång "projekt flyttbar varmluftpanna som går att elda med allt som rinner och brinner utom bensin och dylikt explosivt" :angel: så ikväll roar jag mig att tillverka ett hydrosifonmunstycke med allt vad det innebär. Det här kommer att bli bra, jag har ju eldat dylikt förr på gamla stället (bra att bo på vischan) :angel: men ingen lär protestera för med min konstruktion brinner även tjära rökfritt. :p

Jag hade inte planerat att rösta i kyrkovalet idag då jag känner inte till det så bra och har egentligen inte så starkt intresse för det. Men efter ha läst en artikel på aftonbladet igår om SD, abort och kyrkan så blev det snabbt bot på det - deras åsikter hör inte hemma varken här, i samhället eller i kyrkan! :rage::turd:
Om ni har fått ett röstkort, fundera på saken om ni inte vill ändå förbanna några korkade 1800-talister - för man kan räkna med att de kommer mobilisera sina krafter medan medelsvensson som visserligen inte håller med men som inte känner tillräckligt starkt för det och sitter kvar i soffan.

Helvete! Jag tänkte verkligen rösta i år i kyrkovalet, men förbannat också de har bara öppet mellan 13-15 vilket är precis när jag ska jobba. Fuck. Vilken vallokal har bara öppet två timmar på valdagen?!? :rage:

Jag hade inte planerat att rösta i kyrkovalet idag då jag känner inte till det så bra och har egentligen inte så starkt intresse för det. Men efter ha läst en artikel på aftonbladet igår om SD, abort och kyrkan så blev det snabbt bot på det - deras åsikter hör inte hemma varken här, i samhället eller i kyrkan! :rage::turd:
Om ni har fått ett röstkort, fundera på saken om ni inte vill ändå förbanna några korkade 1800-talister - för man kan räkna med att de kommer mobilisera sina krafter medan medelsvensson som visserligen inte håller med men som inte känner tillräckligt starkt för det och sitter kvar i soffan.
Finns en egen tråd om detta ämne.;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
285
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 886
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Dressyrsnack nummer 18