Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad jättesnälltDu får följa med mig om du vill![]()
Hahaha![]()
KBK för fanFunderar på att dra till Stureplan i denna munderingYolo
KBK för fan![]()
Äh,fega inte ur nu! Go for it girl!Jag kommer förlora alls seriösa sponsor-samarbeten men YOLO för fan.
Äh,fega inte ur nu! Go for it girl!
Finns en egen tråd om detta ämne.Jag hade inte planerat att rösta i kyrkovalet idag då jag känner inte till det så bra och har egentligen inte så starkt intresse för det. Men efter ha läst en artikel på aftonbladet igår om SD, abort och kyrkan så blev det snabbt bot på det - deras åsikter hör inte hemma varken här, i samhället eller i kyrkan!
Om ni har fått ett röstkort, fundera på saken om ni inte vill ändå förbanna några korkade 1800-talister - för man kan räkna med att de kommer mobilisera sina krafter medan medelsvensson som visserligen inte håller med men som inte känner tillräckligt starkt för det och sitter kvar i soffan.
Menar du den om kvinnans rätt till egen kropp? Ja, jag vet - jag skrev i den. Men den handlar just om det, och jag ville skriva om kyrkovalet (jag var inte säker på om det skulle passa i den tråden). Och lite uppmuntran till folkFinns en egen tråd om detta ämne.![]()