Vad är du ute efter??
En snäll och välartad B-ponny. Den ska vara tävlad i minst hoppning men gärna fälttävlan och/eller dressyr också. Pigg men inte het. Inga problem med skador eller sjukdomar.
Gärna en äldre ponny men som är fräsch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du ute efter??
Köpa eller på foder?? Spelar rasen någon roll??En snäll och välartad B-ponny. Den ska vara tävlad i minst hoppning men gärna fälttävlan och/eller dressyr också. Pigg men inte het. Inga problem med skador eller sjukdomar.
Har du tittat på andra sidan bron?En snäll och välartad B-ponny. Den ska vara tävlad i minst hoppning men gärna fälttävlan och/eller dressyr också. Pigg men inte het. Inga problem med skador eller sjukdomar.
Har du tittat på andra sidan bron?
Köpa eller på foder?? Spelar rasen någon roll??
Dags att testa och blunda en stund,
Ändå påstår du att de inte innehåller exakt samma komponenter av paracetmol o kodein?
Hon slök den hel,jag hörde den pipa när hon tog den sen var den borta
Tror damen ska avmaskas i morgon![]()
En snäll och välartad B-ponny. Den ska vara tävlad i minst hoppning men gärna fälttävlan och/eller dressyr också. Pigg men inte het. Inga problem med skador eller sjukdomar.
Minus utbildning och tävling så har jag en
Hon ska snart komma hem igen så då är utbildning prio sen ska hon ut igen![]()
Jag har spänningshuvudvärk, hoppas de hjälper lite. Du fick de mot att jag måste börja tränaDom hjälper inte mot migrän i alla fall och jag tycker snarare att man får huvudvärk av dom ibland (troligen morfinets skull)