Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och ska boka lokaltävlingar. Är det någon här som kan spå väder för mitten av april 2018? Mest intresserad av om det kommer vara en snörik och väldigt sen vinter eller ej?

Biter jag mig själv i baken om jag pratar med min chef om min stress/smärtutredning och undrar om dom kan underlätta mina arbetsuppgifter något?
Det är kommunen så jag gissar att det kommer krävas läkarintyg förr eller senare eftersom jag insett att mitt schema stressar mig massor och att det nog behöver tillämpas för att mitt mående ska bli bättre. Eller ska jag helt enkelt vänta?
Stressnivån i dag är brutal inför kursen och jag kunde knappt stå på benen för en stund sen.
Hur gör man bäst? O_o

Senast ändrad:
Biter jag mig själv i baken om jag pratar med min chef om min stress/smärtutredning och undrar om dom kan underlätta mina arbetsuppgifter något?
Det är kommunen så jag gissar att det kommer krävas läkarintyg förr eller senare eftersom jag insett att mitt schema stressar mig massor och att det nog behöver tillämpas för att mitt mående ska bli bättre. Eller ska jag helt enkelt vänta?
Stressnivån i dag är brutal inför kursen och jag kunde knappt stå på benen för en stund sen.
Hur gör man bäst?
Det är mycket svår fråga. Men man måste nog känna efter vad som känns bäst.

Lyckades installera och samla in vegetations datan från en hel site idag! Fem stationer, som var placerade väldigt nära stigar i den här natur parken så det var mycket lättare att ta sig dit än i några av våra andra platser.

Nu välförtjänt pool häng med en halvtimmes simning :up: Ska kolla på det andra manuskriptet jag vill ha klart innan helgen tänkte jag :)

Idag kommer min make hem :love:
Är inte van att vara gräsänka längre. 3 dygn är ju ingenting mot dom månader (år!) han var på jobb i Frankrike förr :p
Kan säga att jag har en slags hatkärlek till Frankrike :cautious: och Luxenbourg!

Ska åka och handla nu. Fått en förkärlek till proteinpuddingen med mintchokladsmak :d
Villhöver den ikväll :D

Det här blir ju spännande. Pappa behöver läggas in på sjukhus och tjejen från hemtjänsten ska försöka få mamma stanna hemma :cool:

Kaffe efter psykologbesök. Märks att dom gärna vill att jag ska börja jobba igen nästa vecka. Känner mig inte redo alls. :( Livet funkar okej när jag får vara hemma och lalla men jag kan ju inte koncentrera mig mer än ett par timmar om dagen. :crazy: Hoppas på förstående läkare på tisdag...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka