Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte få med stylist-grannen ut på galej men hon skulle packa, drar tydligen till Shanghai- igen! Sen började hon dilla om utflykt till soptippen. Tror nog ändå att hon nallat på vinet :angel:

Tog själv ett glas, glodde lite på tv och klappade det skelande odjuret (hunden).

Tänk så glad mamma kommer bli imorgon när hon jättetidigt ska ta cykeln (eller bussen) till jobbet. I hennes korg ligger en påse med bullar i. Well, hoppas hon tar cykeln för annars lär blindstyret missa påsen som ligger i korgen..:down:
Hoppas hon inte glömmer mössa och vantar. Blir nog frost i natt.

img-0086.JPG

Skulle ha gjort massor idag. Blev inte riktigt så. Var ute och åt på lunchen med gubben. Sen hämtade vi en bil. Givetvis får jag punktering som inte var punktering. Kommer hem där väntar @astronaut . Provar däck på hennes bil. Byter till vinterdäck på min bil. Drar med stackars @astronaut på en husvisning. Sen var nog kvällen lugn.
Full fart i morgon igen.

Fruktansvärt jobbig dag.
Morfar hade själv valt ut musiken, när han fyllde i till vita arkivet för sju år sedan. Hela alltet var så han. Han hade verkligen gillat det om han varit med, förutom att han hade varit väldigt ledsen över hur många tårar som fällts.

Nu ligger jag i en säng i mormor och morfars hus. Tänker på hur många personer som berättat att dom hört honom prata mycket om mig, och hur jag var hans hjärtebarn. Som jag önskar att jag kunde gå upp för trappen och se honom sitta där vid datorn som han brukade om kvällarna. Som jag önskar att jag åtminstone kunde få ge honom en sista kram. I huset befinner sig just nu sex personer, men det har aldrig tidigare känts så tomt.
:heart:heart:heart

Sömnlös natt. Smärtan i både kropp och själ håller mig vaken. Det starkaste jag fick med mig var alvedon, vilket inte hjälper nämnvärt mot någon av delarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka