Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fruktansvärt jobbig dag.
Morfar hade själv valt ut musiken, när han fyllde i till vita arkivet för sju år sedan. Hela alltet var så han. Han hade verkligen gillat det om han varit med, förutom att han hade varit väldigt ledsen över hur många tårar som fällts.

Nu ligger jag i en säng i mormor och morfars hus. Tänker på hur många personer som berättat att dom hört honom prata mycket om mig, och hur jag var hans hjärtebarn. Som jag önskar att jag kunde gå upp för trappen och se honom sitta där vid datorn som han brukade om kvällarna. Som jag önskar att jag åtminstone kunde få ge honom en sista kram. I huset befinner sig just nu sex personer, men det har aldrig tidigare känts så tomt.

:( Tomhet är tungt.

Jag frågade min pappa igår om förskott på julklapp (brukar önska mig pengar eller presentkort på tyg) då jag hittat en tv att köpa. Fick förskott på både julklapp och födelsedags pengar :rofl: Jag fyller år i mitten av februari :rofl::cool: Men nu har jag pengar till nästan hela tvn så det är kanon :D
För övrigt jobbar jag. Svettigt och stressigt som vanligt :meh:

Fruktansvärt jobbig dag.
Morfar hade själv valt ut musiken, när han fyllde i till vita arkivet för sju år sedan. Hela alltet var så han. Han hade verkligen gillat det om han varit med, förutom att han hade varit väldigt ledsen över hur många tårar som fällts.

Nu ligger jag i en säng i mormor och morfars hus. Tänker på hur många personer som berättat att dom hört honom prata mycket om mig, och hur jag var hans hjärtebarn. Som jag önskar att jag kunde gå upp för trappen och se honom sitta där vid datorn som han brukade om kvällarna. Som jag önskar att jag åtminstone kunde få ge honom en sista kram. I huset befinner sig just nu sex personer, men det har aldrig tidigare känts så tomt.

Kram :heart

Fruktansvärt jobbig dag.

:heart:heart hoppas att du har fått sova lite i natt.

Kram :heart @cili

@hastflicka så avis jag är, hade också gärna gått och lagt mig nu. Minstingen har väckt mig varannan timme sen kl 1 inatt förutom när jag var tvungen att gå ut till tvättstugan och tvätta mitt täcke för hans blöja läckte... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka