Hoppas du får sova liteSömnlös natt. Smärtan i både kropp och själ håller mig vaken. Det starkaste jag fick med mig var alvedon, vilket inte hjälper nämnvärt mot någon av delarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du får sova liteSömnlös natt. Smärtan i både kropp och själ håller mig vaken. Det starkaste jag fick med mig var alvedon, vilket inte hjälper nämnvärt mot någon av delarna.
Jo jag tog mig ut men fy vad kallt, någon direkt frisk luft såg jag inte skymten av dockUt med dig,frisk luft har ingen dött av![]()
Jag öppnade precis mitt fönsterJo jag tog mig ut men fy vad kallt, någon direkt frisk luft såg jag inte skymten av dock![]()
Sömnlös natt. Smärtan i både kropp och själ håller mig vaken. Det starkaste jag fick med mig var alvedon, vilket inte hjälper nämnvärt mot någon av delarna.
Har precis matat hästar och det var kyyyyyyligtJag har tre grader nu.
Fruktansvärt jobbig dag.
Morfar hade själv valt ut musiken, när han fyllde i till vita arkivet för sju år sedan. Hela alltet var så han. Han hade verkligen gillat det om han varit med, förutom att han hade varit väldigt ledsen över hur många tårar som fällts.
Nu ligger jag i en säng i mormor och morfars hus. Tänker på hur många personer som berättat att dom hört honom prata mycket om mig, och hur jag var hans hjärtebarn. Som jag önskar att jag kunde gå upp för trappen och se honom sitta där vid datorn som han brukade om kvällarna. Som jag önskar att jag åtminstone kunde få ge honom en sista kram. I huset befinner sig just nu sex personer, men det har aldrig tidigare känts så tomt.
Fruktansvärt jobbig dag.
Morfar hade själv valt ut musiken, när han fyllde i till vita arkivet för sju år sedan. Hela alltet var så han. Han hade verkligen gillat det om han varit med, förutom att han hade varit väldigt ledsen över hur många tårar som fällts.
Nu ligger jag i en säng i mormor och morfars hus. Tänker på hur många personer som berättat att dom hört honom prata mycket om mig, och hur jag var hans hjärtebarn. Som jag önskar att jag kunde gå upp för trappen och se honom sitta där vid datorn som han brukade om kvällarna. Som jag önskar att jag åtminstone kunde få ge honom en sista kram. I huset befinner sig just nu sex personer, men det har aldrig tidigare känts så tomt.
Fruktansvärt jobbig dag.
Vilken version?Installerade nya iOS igår. Nu äter telefonen batteri![]()
Den senaste antar jag.Vilken version?
11.0.2 ?Den senaste antar jag.