Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andas @cewe ett par gånger djupt och fint för din egen skull.Gubb
Här bokar jag av mina möten för att kunna skjutsa in mamma till sjukhuset i kväll. Så åker gubbinte med sjuktransporten in. Han kan faan i mig ligga där och ha ont då
![]()
Håller med om att det är jobbigt att ta upp en del saker "för man vill inte låta gnällig" eller liknandeTrött och längtar hem.
Tänk att det ska vara så jobbigt att ta upp det där med restiden med chefen. Jag har bara lyckats klaga lite på att det är slitigt att köra 3 timmar efter jobbet 2 dagar i rad. Hon föreslog då att jag skulle åka hem tidigare idag och sen jobba ikapp i helgen.
Aldrig i livet. Helgerna är heliga och mina lediga dagar vill jag ha 100% lediga. Då vill jag inte tänka på jobb alls.
På väg hem från skolan. Otroligt sliten efter 5 timmars sömn. Kunde inte somna inatt. Ligger ca 1 dag efter som jag måste ta igen men jag har sovit dåligt och börjar drabbas av det härliga skallebanket.
Igår fick jag höra av ena personalen på barnens förskola att jag ser sliten ut och måste prioritera mig själv och orkar jag tempot osv. Det är inte så himla lätt att gå från sjukskriven, föräldraledig etc i 2 år till heltids högskolestudier men det känns ändå som om jag som regel ligger rätt hyfsat till i tid men orken efter studierna brister lite ja.
Jag får ta in på spa någon dag här framövertills vidare lyssnar jag på Beethoven. Axlarna sjönk nog 2 dm medan jag lyssnade på Für Elise
![]()
I morgon ska vi träffa likriktaren och planera begravningen .Helst skulle jag vilja slippa gå på begravningen men måste ändå för att visa respekt för mor .Var inte på pappas av en del orsaker pga skatan han gifte sig med dagarna innan han dog så det är 12 år sedan sist .Mår dåligt på begravningar
Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Idag har jag ingenting. Ska bara hämta ut lite paket på Ica
Skönt att du slipper köra. Jag har tre timmars bilfärd hem snart och får köra själv.Och nu väntar två timmars bilfärd hem. Tur det inte är jag som kör...![]()
Fast du måste tänka på dig! Det är inte du som har köpt två hästar som du inte hinner med.Skönt att du slipper köra. Jag har tre timmars bilfärd hem snart och får köra själv.
-
Jag funderar på om jag ska sluta som medryttare helt och hållet. Men jag har dåligt samvete för det. Hästägaren kan inte hålla igång 2 hästar själv och det är svårt att hitta medryttare i området.
Du måste prioritera dig själv! Hästägaren får ordna det själv för sina hästar.Jag funderar på om jag ska sluta som medryttare helt och hållet. Men jag har dåligt samvete för det. Hästägaren kan inte hålla igång 2 hästar själv och det är svårt att hitta medryttare i området.
Skönt att du slipper köra. Jag har tre timmars bilfärd hem snart och får köra själv.
-
Jag funderar på om jag ska sluta som medryttare helt och hållet. Men jag har dåligt samvete för det. Hästägaren kan inte hålla igång 2 hästar själv och det är svårt att hitta medryttare i området.
Fast du måste tänka på dig! Det är inte du som har köpt två hästar som du inte hinner med.
Du måste prioritera dig själv! Hästägaren får ordna det själv för sina hästar.
Instämmer med övriga. Det fina med att vara medryttare är ju att helt själv bestämma om man orkar med eller inte. Här bör du sätta dig själv främst.