Du kan skicka några grader hitDet är för varmt för mig för att sova bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan skicka några grader hitDet är för varmt för mig för att sova bra![]()
Sötpotatis och ingefäraHemma efter en tur for att handla och utratta arenden. Nu ska jag fixa sotpotatis och ingefara soppa till middag och efterat ett glas vin.![]()
Du kan få några av mig medDu kan skicka några grader hit![]()
Sötpotatis och ingefäranääääääää!
Schysst, tackarDu kan få några av mig med![]()
Apelsin o morot kan jag gå med på.Farsk ingefara gar i allt. Sarskilt till Sotpotatis och Apelsin (rakade ha en sadan ocksa) och morotter soppa.![]()
Lämnat kvar hanen på Blå Stjärnan i Göteborg. Opereras akut för magomvridning
Min lilla älskade prickiga underbara hund.
Djuren är ju helt fantastiska!
Har ni möjlighet att få nån krishjälp på jobbet när sånt där inträffar?
Ta hand om dig och hoppas morgondagen blir lugn!
Vi kör inte förrän kl 9:00...Uppe gott och väl före tuppen idag. Eller, det är jag ju nästan varje dag. Men frivilligt på en lördag händer inte så ofta. Vi är på väg mot Ullared.
Vi har väl 30 mil någonting.Vi kör inte förrän kl 9:00...Har ni längt? För oss är det bara ca 17 mil.
Tittar på skavlan och denna Chis Rock är han full eller är han alltid så där uppskruvad![]()
Tycker det är tidigt att lämna vid 77 års ålder, speciellt en sådan personlighet.Ung?? Hon var väl närmare 80 år.
Jaha, då ramlade sonen in och tar sugen på mammas grillade revben..
Försöker äta frukost samtidigt som jag har en väldigt kelig katt i knäet. Inte lätt kan jag säga och katthår på mackan e inget gott![]()