Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt jävla sjukt. En 64 årig man som dödat och skadat så många.
Konstigt att ingen startat en tråd om detta.

Tittar på rapport.

Jag följer det via msnbc och några andra forum. Någon påpekade att dels så har alla vant sig vid masskjutningar i USA vid det här laget och eftersom det inte har någon koppling till Daesh eller andra politiska extremister så blir det mer splittrat och mindre intressant när det 'bara' verkar vara en ensam galen skytt. Man blir helt matt att USA trots regelbundna massakrer vägrar att skärpa sina vapenlagar.

Herregud vilket jävla regn. Måste hoppa i duschen, men snabbpostade ett blogginlägg först. Fick uppdrag att styla en look med Gudrun. Ville göra det lite coolare men ändå så att det kändes som Gudrun stilmässigt. Såhär blev det, ändå rätt nöjd med resultatet!

etno1.jpg

etno2.jpg

Hoppsan! "Råkade" vinna budgivningen på en gammal hinderpark! Ett gäng hinderstöd, träbommar och skållor för skapligt "vrakpris" då de behöver lite omvårdnad, men ändå! :) Ska bli så himla kul att inte bara kunna hoppa bana på pay and jump utan även här hemma på ridbanan :). Dessutom! Nu har jag tillräckligt med hinderstöd för att kunna löshoppa, inte minst kanske när den dagen kommer att det är läge att låta bli :D:p. Jo. Jag inser. Jag är 30 om en månad och 3 dagar. Det kryper närmare..... :eek::p

Ja det är skön stämning där bakom! Ett slags organiserat kaos liksom ;) och ett ständigt "toi toi"! Sångarna brukar vara lite mindre förstörda än dansarna dock, de är ju typ nära döda när de kommer. Fattar inte hur de orkar, men de är ju helt sjukt tränade. Brukade se balettens öppna repetitioner och det är ofattbart vilken nivå de tränar på.

Jo, stackars satar, hehe. Men dom är "på tårna, sic!" när det är dags för ridån att gå upp. Stefan (som han hette) var en sanslöst bra musiker (vi spelade ihop i många år) så han passade verkligen bra på det jobbet. Många rattar och reglar att hålla rätt på.
Saknar honom men om man såg honom så kunde man tro han bodde bland uteliggarna, :p.

Herregud vilket jävla regn. Måste hoppa i duschen, men snabbpostade ett blogginlägg först. Fick uppdrag att styla en look med Gudrun. Ville göra det lite coolare men ändå så att det kändes som Gudrun stilmässigt. Såhär blev det, ändå rätt nöjd med resultatet!

etno1.jpg

etno2.jpg

Dina bilder känns så 70-tal jämt. Trevligt att återuppliva gamla tider.
:up:

Bara för det är buke: Ring honom och tvinga hem honom snabbt annars hamnar han på dumpakontot.
Skyll på mig helt okej jag är på behörigt avstånd.

Seriöst så grymt surt men något att se fram emot iofs.
Du är inte otålig, helt rimligt ju.
Han hittar hem själv ;) . Egentligen är det mest skönt att han hittar på egna grejer också. Nu har jag ju onödigt mycket egentid i och med sjukskrivningen, men hade jag jobbat heltid så hade jag njutit för fullt av att få ha hemmet för mig själv en stund :p

Har varit hos morsan och fortsatt städa ikväll .Herrejösses med papper hon har .Hon har sparat alla räkningar sedan 1996 och stoppat varje månads räkningar i ett brev och lagt alla i lådor och även sparat alla dags att deklarera och alla tidningar som följde med inte konstigt det var fullt överallt .Har hittat många intressanta jakt böcker från några bra författare som skrev skildringar från Västerdalarna och Värmland i början på förra seklet .Har några av deras böcker själv .Så har hon haft det bästa och någon annan readers något .Det är 100 tals böcker som vi bara kommer att kasta

Dagens bild på diamanttavlan. Nu har jag kommit halvvägs, vilket tagit 21 timmar om jag räknat rätt. Det är ett himla bra tidsfördriv i alla fall, och en billig hobby sett till antalet kronor per timme. Den här tavlan (inkl allt man behöver) gick på 150 spänn.
22158754_793872500790034_7774418700190351360_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka