athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får väl ge mig till tålsDu får besöka sagda emporium, de har väl inte fått ut julsortimentet på hemsidan ännu![]()
LÄTT att jag ska ha en julflamingo!
Får väl ge mig till tåls![]()
Jag borde f-n få provision...![]()
![]()
Provision? nej böter för förargelseväckande köpinfluenserJag borde f-n få provision...![]()
![]()
Fel diagnos. Så du kan inte fråga varför eftersom du inte är någon pappskalle, eller ens i närheten.Varför är jag en sån jävla pappskalle?![]()
Vad har man då för diagnos om man gör något riktigt korkat?Fel diagnos. Så du kan inte fråga varför eftersom du inte är någon pappskalle, eller ens i närheten.
Tillfällig sinnesförvirring? Även solen har fläckar.Vad har man då för diagnos om man gör något riktigt korkat?
Vad har man då för diagnos om man gör något riktigt korkat?
Vad har man då för diagnos om man gör något riktigt korkat?
Mänskligt?!Vad har man då för diagnos om man gör något riktigt korkat?
Nu kunde jag inte låta bli att googla på Playmobils julkrubba. En sak som slår mig är halmen. Jesus ligger nedbäddad i halm i en krubba, när de alla befinner sig i öknen! Var fick de halmen från? (Jag har ingen erfarenhet av djurhållning i Mellanöstern, men när jag var i Portugal var det ständig brist på hö och strö.)
Aldrig. NRA är för mäktig och second amendment, vilket är ännu mer idiotiskt eftersom det försäkrar rätten att bära vapen om man är en del av en milis. Vilket berodde på att USA inte hade en armé. Men särskilt nu när USA är så polariserat, så nej. Om inte Sandy Hook resulterade i hårdare vapenlagar kommer ingenting att göra det.
Äsch jag uttryckte mig klumpigt, 12000 döda i vapenvåldet i år, dvs inte bara masskjutningar.
Tillfällig sinnesförvirring? Även solen har fläckar.![]()
Mänsklig?
En helt vanlig människa![]()
Suck.Mänskligt?!
Inte först på den bollen men det måste ju med vara bevis att det kan stämma då vi är flera.
Hahahohohihi! Vem köper en JulFlamigo egentligen!