Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen av oss har något förhållande. Båda är vuxna. Båda har barn i tonåren.

Ligger inget fuffens bakom alls. Det jobbiga är att folk kommer att reagera pga jag inte är omtyckt som person av många i våran krets.

Mitt ex fick stå ut med mycket när vi träffades. Dom ifrågasatta vad han såg hos mig mm mm även jag fick motta mycket skit då.

Denna nya tillhör i stort sett samma krets...
Men herregud vad töntiga en del är! Har man funnit någon man gillar kan väl andra bara hålla tyst om det inte är nåt väldigt konstig (inte som i det här fallet då).

Ligger inget fuffens bakom alls. Det jobbiga är att folk kommer att reagera pga jag inte är omtyckt som person av många i våran krets.

Mitt ex fick stå ut med mycket när vi träffades. Dom ifrågasatta vad han såg hos mig mm mm även jag fick motta mycket skit då.

Usch vilka hemska människor! :yuck:
Även om den ena inte är så omtyckt så är det väl aldrig fel att uppskatta att folk trivs ihop. :confused:
Huvudsaken är ju att ni trivs sen kan jag ju lite elakt tycka att övriga kan lära sig att vara tysta med sina trista tankar.
Undrar vad Ribbing hade tyckt?

Snällt av er
Bra att ändå ta tag i det för man gör ju personen en björntjänst genom att skriva om åt denne med
Noll förståelse men ändrade för att göra mig nöjd. Nu är vi 3 pers som ska syna texten i sömmarna. Personen blev SÅ HIMLA SUR när jag påpekade det så något får vi göra för att agera. Det kommer bli världskrig om vi tar upp det med kursansvarig och personen blir konfronterad :arghh: askul!

Vad är det för nötter ni ungås med egentligen O_o!

Då är det ju grönt ljus! Skit i vad resten tycker och tänker :). Kööör :up:

En förhållandevis lugn eftermiddag på jobbet. Fick i uppgift att kontrollera en FUP som skulle vara intressant. Det var förvisso intressant men inte på det sätt som det sas :mad:

Vad är det för nötter ni ungås med egentligen O_o!

Då är det ju grönt ljus! Skit i vad resten tycker och tänker :). Kööör :up:

Jag skiter i vad dom tycker om detta, det är bara det att det är jobbigt att höra allt skit och allas åsikter om mitt liv.

Men detta är inga nära vänner utan helt enkelt folk som jag är tvingad att umgås med några gånger i månaden pga min sport.

Äntligen lite frisk luft och fast mark under fötterna. Sitter nu på bussen hem till Uppsala.
Buffén var sämre än vanligt. Och långa köer överallt. Kom inte fram till varmrätterna alls :crazy:
Tommy Nilsson var bra fast han var sen. Kom inte i säng förrän kl 01 typ. Vilket är väldigt sent för mig

Har mått fruktansvärt illa hela dagen, det känns precis som när man råkat ta för många värktabletter. Kräkts lite vilket brukar hjälpa men inte den här gången. Dåliga nyheter allmänt och det är svart, svart, svart. Tur att man har en katt att gosa med.

Happ, nu börjar syrran till mammas man tjafsa om huset... :(
tydligen anser hon att han bara köper huset för "pensionsspara" (:confused:), HENNES SON har ALLTID velat ha huset, osv osv.. Blir så himla ledsen att hon alltid ska vara så jävla snål, självisk och bara tänka på pengar. Hon sa på sin egen mammas dödsbädd att "det får vi sälja för jag vill ha pengarna" O_o
Farbror Sven kan sälja huset för taxeringsvärdet, strax över 400 000, men det vågar vi inte gå med på typ för då kommer det bli ännu mera liv :( Så fort det är skrivna papper och huset betalt kommer vi byta lås, för säkerhets skull... Dessutom tror dom inte att jag kan flytta in förrän efter årsskiftet för det är så mycket att göra (laga tak, byta all el, in med nytt värmesystem, alla ytskick, köket behöver bytas osv). Känner mig deppig och låg nu :cry:

Jaha ja då var det mysko skräpsamtal från Norge i farten som ringer, jag svarade inte utan sökte upp det och av vad jag kan förstå så svara inte/ring inte upp.
Bara en liten allmän varning sådär.

Fiiiiiiint höstväder idag :) ! Just när jag trodde att alla blommor var överblommade så hittade jag en hel "flock" med fina vad-de-nu-är-för-något ;) i min trädgård.

Fixat hos hästarna, matat katten, köttfärslimpa i ugnen och rödvin i glaset....Skönt med FREDAG :) !

Happ, nu börjar syrran till mammas man tjafsa om huset... :(
tydligen anser hon att han bara köper huset för "pensionsspara" (:confused:), HENNES SON har ALLTID velat ha huset, osv osv.. Blir så himla ledsen att hon alltid ska vara så jävla snål, självisk och bara tänka på pengar. Hon sa på sin egen mammas dödsbädd att "det får vi sälja för jag vill ha pengarna" O_o
Farbror Sven kan sälja huset för taxeringsvärdet, strax över 400 000, men det vågar vi inte gå med på typ för då kommer det bli ännu mera liv :( Så fort det är skrivna papper och huset betalt kommer vi byta lås, för säkerhets skull... Dessutom tror dom inte att jag kan flytta in förrän efter årsskiftet för det är så mycket att göra (laga tak, byta all el, in med nytt värmesystem, alla ytskick, köket behöver bytas osv). Känner mig deppig och låg nu :cry:
Usch vad jobbigt :heart

Fiiiiiiint höstväder idag :) ! Just när jag trodde att alla blommor var överblommade så hittade jag en hel "flock" med fina vad-de-nu-är-för-något ;) i min trädgård.

Fixat hos hästarna, matat katten, köttfärslimpa i ugnen och rödvin i glaset....Skönt med FREDAG :) !
Såna blommor är jag med bra på, tror dom jag lyckas bäst med utomhus kan heta maskrosor.
Nu har jag förvisso ingen trädgård men fasen vad fina odlingar jag hade vid stallet förr :angel:

Såna blommor är jag med bra på, tror dom jag lyckas bäst med utomhus kan heta maskrosor.
Nu har jag förvisso ingen trädgård men fasen vad fina odlingar jag hade vid stallet förr :angel:
Näpp...maskrosor är små och gula (så mycket vet jag ;) ). Dessa är höga (närmare en meter), har en massa blad längs hela långa stjälken och ser ut som en prästkrage längst upp. Ingen aning om vad det är, men fina är de :) !

Låter som något komplicerat grejs ;)
Kan det vara mattram?
Odlade eller?
Ja, de är odlade. Inte av mig dock. Tycker att det är trevligt med blommor så här sent på hösten, när jag precis hade konstaterat häromdagen att nu var det nog slut på alla roliga växter som ploppar upp lite här och var. Vi har bara bott här ett år, och förre ägaren var trädgårdsintresserad, så det finns mycket att upptäcka :) !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka