Ska iväg på adr-kurs imorrn, blir ingen lugn helg för min del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast å andra sidan så kryper båda gärna nära i soffan och den yngsta vill bli omstoppad i sängen så länge han inte har en kompis som sover över.Det @Snurrfian egentligen menar är "tiden innan tonåren precis när man inte kan riktigt förklara/fatta att det är därför" då lider barnen som värst.
När man var inne i tonåren kunde man ju lätt säga ifrån, ganska tydligt.....
Så mys medans tid är @Nixehen
prästkrage.
Nix.prästkrage.
Vad är det då?Nix.
Fel blad.
Spännande! Är det ett spel man får äta godis![]()
Spelar det här med familjen...har inte fått de värsta smakerna än som väl är.
Ja det är det. Man får en karamell tex grön och då kan smaka antingen något läskigt som spya eller något bättre som päronSpännande! Är det ett spel man får äta godis![]()
?!
Tycker det spelet lät rätt kulJa det är det. Man får en karamell tex grön och då kan smaka antingen något läskigt som spya eller något bättre som päronInte mitt val av spel men man får ju ställa upp när resten av familjen vill.
På finska hade det hetat lite roligare.prästkrage.
På finska hade det hetat lite roligare.
Päivänkakkara.
Typ dagens kaka.
FB-gruppen "Vilken Växt" har än så länge bara kommit med ett förslag och det är "jätteprästkrage?". De brukar annars vara supersnabba med att identifiera växter.... Ingen aning om det är rätt svar, eller om det är något helt annat????Vad är det då?
Vet inte?Vad är det då?
FB-gruppen "Vilken Växt" har än så länge bara kommit med ett förslag och det är "jätteprästkrage?". De brukar annars vara supersnabba med att identifiera växter.... Ingen aning om det är rätt svar, eller om det är något helt annat????
Vet inte?
Kanske någon form av echinea? Bladen kan stämma?
Den trädgårdsintresserade tidigare ägaren hade kanske hittat något ovanligt och köpt det. Man går många roliga fynd på trädgårdsmässor tex......![]()
Jag vet faktiskt inte hahaTycker det spelet lät rätt kulvem vinner då? Den som ätit mest spyor
?
Lite som i Harry Potter![]()
Leucanthemum kan det absolut vara!Skumt! Men är det inte nån form av Leucanthemum maximum? Alltså någon form av jätteprästkrage?