Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det @Snurrfian egentligen menar är "tiden innan tonåren precis när man inte kan riktigt förklara/fatta att det är därför" då lider barnen som värst.
När man var inne i tonåren kunde man ju lätt säga ifrån, ganska tydligt..... :angel:
Så mys medans tid är @Nixehen
Fast å andra sidan så kryper båda gärna nära i soffan och den yngsta vill bli omstoppad i sängen så länge han inte har en kompis som sover över. :heart Kramar kan man också få lite nu och då, bara ingen ser:cautious: :heart

22279592_10155158399559426_122975983281033926_n.jpg

Spelar det här med familjen...har inte fått de värsta smakerna än som väl är.

FB-gruppen "Vilken Växt" har än så länge bara kommit med ett förslag och det är "jätteprästkrage?". De brukar annars vara supersnabba med att identifiera växter.... Ingen aning om det är rätt svar, eller om det är något helt annat????

Vet inte?
Kanske någon form av echinea? Bladen kan stämma?

Den trädgårdsintresserade tidigare ägaren hade kanske hittat något ovanligt och köpt det. Man går många roliga fynd på trädgårdsmässor tex...... :angel:

Skumt! Men är det inte nån form av Leucanthemum maximum? Alltså någon form av jätteprästkrage?

Känner mig jätte sjösjuk fast jag är hemma och inte är på någon båt. :crazy: Har nog något fel på balansen, för så blir det varje gång jag åker båt. Spelar ingen roll - liten, stor, en dag, flera dygn...:cry:
Ska ta lite kvällsfika och titta på Idol, innan det är dags för att nanna kudden. Hoppas på att JB kommer snart :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka