Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Seg idag, hade migrän i natt. Började med aura lagom till jag släckte. Ska gå en sväng med labben nu, får lite ljus och luftig och så kan vi gotta ner oss i soffan med gott samvete sen.
 
Idag jobbar jag i en bastu . Håller på att städa tvätthallen . Det blir så mycket ånga från tvätten att jag bara ser någon meter runt mig
 
Känner mig less idag. Har sovit dåligt och börjar känna mig krasslig, ska dessutom till tandläkaren i eftermiddag.
 
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckor :cry: Just nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning :cry:

Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdå :( Den andra katten kommer bli helt förstörd han också.

Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.
 
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckor :cry: Just nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning :cry:

Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdå :( Den andra katten kommer bli helt förstörd han också.

Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.
biteme_bigarmhug.gif
 
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckor :cry: Just nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning :cry:

Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdå :( Den andra katten kommer bli helt förstörd han också.

Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.
:heart
 
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckor :cry: Just nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning :cry:

Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdå :( Den andra katten kommer bli helt förstörd han också.

Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.

Kram :heartheart:heart
 
Toothless har fått diagnosen väldigt aggressiv cancer, den förväntas spridas till halsen och påverka andningen inom några veckor :cry: Just nu har operationen gjort att han mår bra, är glad och är smärtfri så får komma tillbaka när han börjar gå neråt igen för avlivning :cry:

Känns helt sjukt att gosmonstret kommer vara borta och att jag inte kunde vara hemma och säga hejdå :( Den andra katten kommer bli helt förstörd han också.

Behöver jobba men kan inte sluta gråta, tur att jag inte är i labbet.

:heartheart
 
Min mobil har kraschat och har fastnat mitt i ett musikstycke klockan 12.00. Jag lyckas inte starta om den och batteriet går nog inte att ta ut. Vad f-n gör jag?
 
Väntar på att det ska bli imorgon,min rygg bråkar från mellan skuldrorna o till långt ner på benen,känns som någon tagit tag i ryggraden o vridit den ett halvt varv.
Sol ute idag och några + grader,måste åka o köpa ägg + skruv till taket.
 
:arghh: Alltså den här tentan känns nästan värre än förra... Jag blir helt matt på allt som ska in och så en didaktisk fråga som är så sjukt dålig att jag mest vill grina. Okej om det hade varit en hemtenta fråga, då hade jag kunnat göra den bra. Men skriva utan litteraturen? Seriöst? Hur ska jag kunna skriva ett lektionsupplägg och hänvisa till två didaktiska texter och en roman utan att ha någon av dem tillgänglig?
 
Jag vet :arghh:! Tyvärr har jag så sjukt mycket känslor för honom så jag ser förbi det på något vis. Inte mitt normala jag..
Dessutom, sannolikheten att han som genom ett trollslag ska ändra sig och bli ärlig och handlingskraftig - den är i stort sett obefintlig.

Du är inte den första i den situationen. Och lär itne bli den sista.
Många kvinnor har väntat på män som "måste ta hänsyn till sin fru/ex/flickvän.
Hittills har jag inte sett undret hända. Men jag har sett ett helt gäng med sorgsna kvinnor genom åren.
Avundas dig inte.

Morr. Veliga ryggradslösa karlar. Som tror de är oersättliga. :rage: :rage: :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 379
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 128
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 343
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp