Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tid på vc imorgon
Får se vad de säger.
Kan ju fan inte ens prata utan att gråta..
Som jag tidigare sagt här så finns det massor som skett som ingen vet något om. Och då menar jag ingen, även om folk tror att de vet så har de ingen aning
Mycket att bära på
 
idag inser jag att jag alltid blir lat av att ha semester.
Så nu när det närmar sig gåhemtid är jag trött och vill egentligen inget mer än att ha en date med min säng och en bok (har tjuvöppnat en julklapp men ni lovar väl att inte skvallra; hittade en Indridason-deckare vilket är väldigt lockande).
Hästarna kan få ledigt idag...
 
Som för mig, sporadiskt bra :p September gick jag regelbundet, sen blev det 2 månader "återhämtning" :angel: Sen mjukstart med återbesök för 2 veckor sen å sen idag då :rofl:
Haha ja precis! Och nu ställde sällskapet in så antar att jag tar en vilodag idag med :angel:
Ser vi inte till dig ringer vi ut fjällräddningen :nailbiting: Jag överlevde ett besök på Satans boning idag men det var direkt när de öppnade så det var nästan tomt :up:
Har tagit mig till utgången och säkerheten! Asså fom är så jäkla kära och jag och exet är så jäkla bittra :rofl: glad som fan för deras skull men det blir så himla tydligt att jag är rutten och död på insidan :laugh:
 
Hemma efter jobbet och har lastbilar som kommer hela tiden med massor dom grävt upp då dom lagt en matarkabel till fartkamerorna på skogen .Dom hade ingenstans att köra dom och jag är glad då jag får en stor plan ifall vägbygget blir av att ställa mitt nya uthus på .Katten dansade runt på tangenterna och nu är bilden inte sig lik så jag måste försöka lista ut vad han trampade på .Har lyckats återställa tangentbordet då han ändrade om till engelska och det blev lite konstigt då jag skrev
 
Hemma från jobbet. Ligger nu och slöar i soffan efter hundpromenaden som inte var särskilt varm och skön.
 
Tid på vc imorgon
Får se vad de säger.
Kan ju fan inte ens prata utan att gråta..
Som jag tidigare sagt här så finns det massor som skett som ingen vet något om. Och då menar jag ingen, även om folk tror att de vet så har de ingen aning
Mycket att bära på
:heartheart:heart
 
Försöker vända mitt tråkiga humör.... Ska iväg på jobbgrej imorgon, och känner mig mest stressad över det (har väldigt mycket att göra på jobbet på hemmaplan...). Men det finns spa. Vi kommer att få väldigt fin mat. I efterhand kommer jag säkert att uppskatta det... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 895
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 357
Senast: Grazing
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 386
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp