Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju inget vidare, kanske dags för vårdcentralen?![]()
Haha ja precis! Och nu ställde sällskapet in så antar att jag tar en vilodag idag medSom för mig, sporadiskt braSeptember gick jag regelbundet, sen blev det 2 månader "återhämtning"
Sen mjukstart med återbesök för 2 veckor sen å sen idag då
![]()
Har tagit mig till utgången och säkerheten! Asså fom är så jäkla kära och jag och exet är så jäkla bittraSer vi inte till dig ringer vi ut fjällräddningenJag överlevde ett besök på Satans boning idag men det var direkt när de öppnade så det var nästan tomt
![]()
Förstår precisJag är så jävla less på att må så här dåligt över M. När ska det ta slut?
Tid på vc imorgon
Får se vad de säger.
Kan ju fan inte ens prata utan att gråta..
Som jag tidigare sagt här så finns det massor som skett som ingen vet något om. Och då menar jag ingen, även om folk tror att de vet så har de ingen aning
Mycket att bära på
Jag är så jävla less på att må så här dåligt över M. När ska det ta slut?
Tid på vc imorgon
Får se vad de säger.
Kan ju fan inte ens prata utan att gråta..
Som jag tidigare sagt här så finns det massor som skett som ingen vet något om. Och då menar jag ingen, även om folk tror att de vet så har de ingen aning
Mycket att bära på
Jag är så jävla less på att må så här dåligt över M. När ska det ta slut?
Jag är så glad och lättad över att allt gick bra med Missia!Ikväll blir det fjäsk, jag tänkte tina lite räkor åt henne
Fluffet ligger nu och torkar sig efter snabbduschen på mitt duntäcke... men för en gångs skull unnar jag henne det![]()
Ta ett glas vin och joina in?Fast jag börjar undra om hon är lite hög fortfarande, hon pratar väldigt mycketmer än vanligt då
![]()