Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag kunnat ge dig en fot i baken hade du fått detJag behöver ta min medicin. Men jag orkar inte ta mig upp ur sängen
ISatans boning är det ett kodord ör nånting??
Va är det santI
K
E
A
Ta ett glas vin och joina in?![]()
Gör't.Jo, jag hade nog tänkt det men ett litetDet är dags för färd norrut imorgon
![]()
Gör't.
Och ha det fantastiskt glatt i norr. På alla vis.![]()
Va är det för uppgifter då?Jag klarade av dagens arbete, orimligt nöjd(Bara hela tisdagen, halva onsdagen och halva torsdagen kvar med de uppgifterna
)
Nu ska jag kolla på TV, förbereda smoothies till imorgon, söka en ny tjänst på jobbet, duscha och äta kvällsmat.
Va är det för uppgifter då?
Tar du innervägen som vanligt?Jo, jag hade nog tänkt det men ett litetDet är dags för färd norrut imorgon
![]()
Å ett! Å två! Tempo tempo! Upp med händerna! Och nu gör vi sidvärtsrörelserAtt aktivera de häktade. Definitivt inte min favoritsysselsättning![]()
Å ett! Å två! Tempo tempo! Upp med händerna! Och nu gör vi sidvärtsrörelser![]()
Vad gör dom då? Bygger legotåg åt Ikea?Haha, jag gör definitivt ingen gympa med de häktade![]()
Vad gör dom då? Bygger legotåg åt Ikea?![]()
Du behöver ta ditt mående på allvar. Jag lovar dig att du vill inte totalkrascha. En jag känner kraschade så brutalt att hon har två månaders minneslucka. En annan tappade tidsuppfattningen, glömde bort att hon gift sig, trodde dottern var hennes syster o.s.v. Du vill inte hamna i någon liknande situation.Tid på vc imorgon
Får se vad de säger.
Kan ju fan inte ens prata utan att gråta..
Som jag tidigare sagt här så finns det massor som skett som ingen vet något om. Och då menar jag ingen, även om folk tror att de vet så har de ingen aning
Mycket att bära på