Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om en minut börjar kalendern
Så den tänkte jag se och sen ut till stallet och fixa efter det för att sen gå in igen till 20:00 för då börjar sista avsnittet av vår tid är nu och sen efter det lite senare ut till stallet igen. Min kvällsplanering för idag :D
 
Tid på vc imorgon
Får se vad de säger.
Kan ju fan inte ens prata utan att gråta..
Som jag tidigare sagt här så finns det massor som skett som ingen vet något om. Och då menar jag ingen, även om folk tror att de vet så har de ingen aning
Mycket att bära på
Du behöver ta ditt mående på allvar. Jag lovar dig att du vill inte totalkrascha. En jag känner kraschade så brutalt att hon har två månaders minneslucka. En annan tappade tidsuppfattningen, glömde bort att hon gift sig, trodde dottern var hennes syster o.s.v. Du vill inte hamna i någon liknande situation.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 895
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 352
Senast: Grazing
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 384
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp