Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du nu?Host,host![]()
Jag är så jävla less på att må så här dåligt över M. När ska det ta slut?
Har nästan varit där.Du behöver ta ditt mående på allvar. Jag lovar dig att du vill inte totalkrascha. En jag känner kraschade så brutalt att hon har två månaders minneslucka. En annan tappade tidsuppfattningen, glömde bort att hon gift sig, trodde dottern var hennes syster o.s.v. Du vill inte hamna i någon liknande situation.
Men varför kan ni inte ha ett förhållande?
Jag har inte heller full koll på vad jag gjort under alla år.Har nästan varit där.
Tiden bakom mig är bara ett blurr
Om nån frågar mig om åren som gått kan jag inte ens hålla en tidslinje
För att han bor med sitt ex och tar hand om henne efter att hon först fått cancer och sen gått in i väggen. Jag pallade inte och bröt i slutet av sommaren. Trodde känslorna skulle mattas av men mötte honom på julbordet i fredags och det har fan bara blivit värre.
Det är många som använder resväska för en natt!Okej.... Jag har precis packat för EN natt iväg (i princip exakt 24 timmar) i en RESVÄSKA....Alltså, det ÄR väldigt svårt att hitta rätt storlek på väska. Ryggsäcken jag plockade fram först var för liten. Måste få ner ett par finskor á la jodphurs-modell och när jag stoppade i dem så var ryggsäcken i princip full. Sedan ska man ju få plats med en necessär också. Och badkläder till spa (supergammal baddräkt - hoppas att det är mörkt i lokalen...
). Det känns FÅNIGT med resväska (även om den är liten) för bara en natt, men vad gör man??
Sömnproblemen har jag haft sen tonåringJag har inte heller full koll på vad jag gjort under alla år.
Med tappad tidsuppfattning menar jag att man inte vet skillnaden mellan 2 minuter och 2 timmar.
Du ligger i riskzonen och har ju redan en massa symptom som du bara skiter i. Ska du komma ur det måste du använda en annan taktik än den som ledde dig dit.
Okej.... Jag har precis packat för EN natt iväg (i princip exakt 24 timmar) i en RESVÄSKA....Alltså, det ÄR väldigt svårt att hitta rätt storlek på väska. Ryggsäcken jag plockade fram först var för liten. Måste få ner ett par finskor á la jodphurs-modell och när jag stoppade i dem så var ryggsäcken i princip full. Sedan ska man ju få plats med en necessär också. Och badkläder till spa (supergammal baddräkt - hoppas att det är mörkt i lokalen...
). Det känns FÅNIGT med resväska (även om den är liten) för bara en natt, men vad gör man??
Tänker att om jag behöver fylla ut med något så kan jag ju alltid ta med en egen kudde....Det är många som använder resväska för en natt!
TackFånigt med resväska? nej inte alls, jag har inte heller väskor som passar för alla olika antal nätter man kan tänkas vara borta.
Hoppas du får trevligt![]()