M
mooi
Jag har gått in i mitt vinter-mood på jobbet. Det innebär att jag inte tänder i taket utan sitter i mörkret med bara smålampor tända i rummet - uuuungefär fram till lunch 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju jättebra!Hb-värdet har gått från 84 till 110 på tre veckor. Är väldigt glad att jag bad om järndropp ganska omgående.
Jag håller med! Jag hatar plåster och tejp!Alltså, det värsta med att ta blodprov är ju att slita av den här förbannade tejpen sen![]()
Plåster brukar jag inte ha svårt med, men sån här jäkla sjukvårdstejp alltså...Jag håller med! Jag hatar plåster och tejp!
Tog blodprov igår, då fick jag plåsterPlåster brukar jag inte ha svårt med, men sån här jäkla sjukvårdstejp alltså...
Du får byta vårdcentral till en på andra sidan landetFuuuuuusk!![]()
Det blir så svårt att hinna dit före jobbet då baraDu får byta vårdcentral till en på andra sidan landet![]()
![]()
Det blir så svårt att hinna dit före jobbet då bara![]()
DumtDet blir så svårt att hinna dit före jobbet då bara![]()
I ungdomen fanns en ombudsmannakollega i ett av ungdomsdistrikten som aldrig hann tvätta. När han slutade sin tjänst hade han enligt ryktet 400 par kalsonger......Gör så! Bara du har rena underkläder är det inte akut. I värsta fall kan du köpa några snorbilliga från HM. Jag har en del intressanta sådana pga akut icke tvätt. De lila med Musse Pigg på framsidan är en riktig höjdare![]()
Ursäkta men...Han känner att han har en skuld till henne eftersom han mådde dåligt när de träffades. Samtidigt tror jag att han är rädd för förändring och väljer det enklaste. Jag vet verkligen inte hur det är hos dem förutom att mina känslor definitivt är besvarade.
Hon har vuxna barn (inte han som är pappan) som bor på samma ort, det är väl det enda jag vet om hennes liv egentligen.
Ursäkta men...
vilken jävla mes![]()