Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att lingonsylten kokar klart?Idag hade jag tänkt äta pasta o köttfärsås,men det kanske är smartare att äta köttbullar för nu kan jag gödsla med dommeeeeeeeeeeeeeen då måste jag vänta på .............idag igen
![]()
Bekostar föreningen tvättmaskin till alla då? Om inte så får de inte ta bort tvättstugan har jag för mig.Tanken är att alla ska ha egna tvättmaskiner. Det får plats med tvättmaskin i badrummet, dock ingen chans alls att även få plats med torktumlare eller liknande (och jag vill absolut inte köra alla mina kläder i en sådan ändå...). Ordnar det sig inte med flytt för mig innan de stänger tvättstugan så kommer jag börja tvätta hos min mor. Hon bor som tur är bara 1km bort...
Precis!Att lingonsylten kokar klart?
![]()
Om man ska tro svt1 prognosen så klara vi oss på det berömda här.Väntar med spänning på hur mycket (eller lite) snö vi kommer att få i natt....Kan det bli en decimeter kanske?
Det skulle förvåna mig om de gör det...Bekostar föreningen tvättmaskin till alla då? Om inte så får de inte ta bort tvättstugan har jag för mig.
Något kommer det säkert att komma här, men frågan är hur mycket som blir regn och hur mycket som blir snö. Jag hoppas faktiskt på snö, för jag är "lite" trött på allt geggigt.....Om man ska tro svt1 prognosen så klara vi oss på det berömda här.
Jag har bägge delarna hemmaJust idag skulle jag kunna döda för choklad och en man.
Det där lät drastiskt. Choklad finns i affären och på BC finns massor av män.Just idag skulle jag kunna döda för choklad och en man.
Nej den kan inte vara dold.Den är väl dold helt enkelt![]()
Det känns som om det första borde vara enklare att fixa än det andra....Just idag skulle jag kunna döda för choklad och en man.
På landet har nog majoriteten utomhusmätare? Dvs om de har uthus. Är det en stuga/villa kan den sitta i en hall eller på vinden. Men mest sannolikt ute. Typ såhärUtomhusmätare har jag bara haft när vi bodde i USA. Då minns jag att man ibland såg mätaravläsare som gick runt och läste av gas- och elmätare.