Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte just riva ner klyven och sågen men tog först en promenad upp i skogen efter en väg jag äger ..såg att ved verktygen får stå uppe lite till .Var 4 björkar som böjt sig eller fallit över vägen .Ska låta det bli lite svalare så måste jag hugga upp skiten .Såg även en gran som mäter en meter i roten som var torr alldeles vid högspänningen men det får bli elverkets huvudvärk för jag vill inte fixa så hela byn blir strömlös
 
Bilen är fixad :up: jag har nu yrat runt borgholm i jakt på en pizzeria och nu sitter hundarna och jag vid stranden och myser :love::d

908856E0-F072-4F11-9578-BE5C9B0CA2D8.jpeg
 
Precis hemkommen från kompis. Fick rida på fullblodet, som var min hästs hagkompis när jag köpte henne. Ridit honom innan och idag märkte jag att takterna sitter fortfarande i, men det märks att jag inte ridit på länge.
Så öm i benen och fick en början till skav på höger ringfinger. :laugh:
 
Nu har makens bror med familj åkt hem. Blir lite tyst och tomt när två vuxna och två barn försvinner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 775
· Visningar
94 042
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 781
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 223
Senast: Jahaja
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
473
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp