Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och kollar telias sidor efter en telefon för runt 3000:- men vet inte vilken som är bra av dom:confused:
 
Idag har jag tidig lunch så det är lite ensamt :p
Funderar på att köpa mig något att äta men är inte sugen på något trots att jag är lite hungrig :cautious:
 
Funderar över peppiga saker som om jag ska införskaffa en käpp, eller om det bara kommer att bli kontraproduktivt belastningsmässigt. Majoriteten av årets dagar kan jag ju liksom springa, men sen kommer de där dagarna då jag måste släpa mig fram och stödja mig på det som finns runt. Det skulle kanske kännas mer värdigt att dra fram en hopvikbar käpp en sån dag, än att lite diskret försöka luta sig mot väggar, räcken eller en person.
 
Blev en trevlig tur ut på loppisen, tills jag skulle hem. Telefonen hoppade ur cykelkorgen pga en jävla trottoarkant vid övergångsstället så nu har jag en väldigt sprucken skärm :arghh: :turd: telefonen är inte mer än ett halvår gammal :cry: den funkar än men måste få glaset bytt :( har fan inte råd med sånt här skit
 
Funderar över peppiga saker som om jag ska införskaffa en käpp, eller om det bara kommer att bli kontraproduktivt belastningsmässigt. Majoriteten av årets dagar kan jag ju liksom springa, men sen kommer de där dagarna då jag måste släpa mig fram och stödja mig på det som finns runt. Det skulle kanske kännas mer värdigt att dra fram en hopvikbar käpp en sån dag, än att lite diskret försöka luta sig mot väggar, räcken eller en person.
Jag har skaffat ett par gångstavar som jag använder för att kunna gå ut och gå de perioder jag får problem med balansen. Vet inte om det är något som kan hjälpa dig?
 
Bara sover och sover, gick och la mig för att vila en stund vid nio i går och vaknade vid halv åtta. Sedan somnade jag om och vaknade kvart i tolv igen :meh: Gick för att hämta ut medicin på apoteket och posta ett paket - jordgubbsmannen var där och nu har jag åtta kartonger (på en person och en katt) :nailbiting: Definitivt frysa in om jag får plats bland alla påsarna med... frysta jordgubbar.

Något är definitivt fel med det förbannade elementet under mitt skrivbord och det är hett. Inte precis vad man behöver just nu. Men för att försöka fixa det - förutom att vrida på reglaget vilket uppenbarligen inte fungerar måste jag dra bort skrivbordet, plocka bort alla en miljon hårddiskar och ta isär bokhyllan. Ack.
 
Jag har skaffat ett par gångstavar som jag använder för att kunna gå ut och gå de perioder jag får problem med balansen. Vet inte om det är något som kan hjälpa dig?
Nja, det känns inte som en lösning för just det problemet. Det är inte för att kunna "gå ut och gå" primärt, utan för de gångerna man är hemifrån, har massa ärenden och blir lite överraskad. :)
 
Funderar över peppiga saker som om jag ska införskaffa en käpp, eller om det bara kommer att bli kontraproduktivt belastningsmässigt. Majoriteten av årets dagar kan jag ju liksom springa, men sen kommer de där dagarna då jag måste släpa mig fram och stödja mig på det som finns runt. Det skulle kanske kännas mer värdigt att dra fram en hopvikbar käpp en sån dag, än att lite diskret försöka luta sig mot väggar, räcken eller en person.

Eller så går du all in på en goth-variant med dödskalle :D

Seriöst, att skaffa käpp och prova ut en som känns bra är en god idé. Min vän som har MS ramlade och bröt armen en gång...

Edit: Fast den här var ju lite cool...
steampunk-swaggering-cane-horned-dragon-gothic-cane-nem2171.jpg
 
Eller så går du all in på en goth-variant med dödskalle :D

Seriöst, att skaffa käpp och prova ut en som känns bra är en god idé. Min vän som har MS ramlade och bröt armen en gång...

Edit: Fast den här var ju lite cool...
steampunk-swaggering-cane-horned-dragon-gothic-cane-nem2171.jpg
Haha, har redan fått förslaget om att goth it up med döskalle eller drake. Mitt problem med det är ju att det snarare ser metal ut :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 282
· Visningar
69 724
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 235
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp