Bukefalos 28 år!

Vad sätta på balkong?

Sv: Vad sätta på balkong?

Vi har byggt en nätdörr som vi satt upp på insidan, har tyvärr inga bilder just nu men det kan jag ordna!
Vi gjorde helt enkelt en träram och satte fast nät... tja, det är lite svårt att förklara så du får nog vänta på bilden tror jag :D
Den fungerar jättebra :)
 
Sv: Vad sätta på balkong?

Jag har 1 meter högt svetsnät som jag fäst runt balkongräcket med buntband.

Väldigt enkelt.
 
Sv: Vad sätta på balkong?

Har tyvärr inga bilder men jag har svetsnät. Ena kortsidan av balkongen har vägg så den är lugn. Två trästolpar har fästs i vardera hörn av långsidan, en trälist ligger på stolparna och nätet är fäst vid dessa tre "träpinnar". Nertill på långsidan är en trälist fäst till nät och balkong med buntband. Mellan långsidan och väggen (dvs. över kortsidan) är nätet löst, endast fäst mellan väggen och en trästolpe som går att sparka undan. Detta för att vi snabbt ska få undan nätet om vi behöver använda balkongen som utrymningsväg.
 
Sv: Vad sätta på balkong?

Spände fast reglar mellan golv och tak (får inte borra) och spände sedan upp nät mellan dom dock vanligt grönt inplastat hönsnät då ingen av mina är några klättrare (för osmidiga).
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
170
Senast: ufot
·
Hemmet Vilka är era bästa knep för att bli av med getingar på balkongen? Min nya balkong är invaderad men jag kan inte se något bo. Fick tips...
2
Svar
30
· Visningar
1 104
  • Artikel
Hästnyheter I den ryska staden Orenburg fick en häst bo tio dagar på familjens balkong, efter de extrema översvämningar som drabbat regionen efter...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Osäker på var jag ska lägga tråden, men det är ju katternas balkong…. Jag har en innätad balkong på ca 2x3 meter som används flitigt av...
Svar
5
· Visningar
655
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp