Vad såg ni senast? Del 3

Plöjde den under fredag/lördag. :angel: Den är inte fantastisk som du säger, men duger ändå helt okej som thrillerserie och fungerar helt ok som eskapism. Sedan måste jag ge den att var nya avslöjanden så sent som sista avsnittet.
Ja det gör ju att man behåller intresset, har bara 30 min kvar nu så hoppas sambon tröttnar på sverigematchen i fotboll om en stund så vi kan avsluta 😇
 
Plöjt två säsonger av Below Deck (Netflix). Jag brukar extremt sällan fastna för reality-tv men detta var väldigt fängslande om besättningen på en lyxyacht i Karibien.
 
Har skrivit upp Feel Good som serie att se på Netflix för länge sedan. Så länge sedan att nu när jag började titta igår fanns det två säsonger. Klart obra när jag skulle sova tidigt innan jag skulle till veterinären med hästen. Kan ju aldrig bara se några avsnitt ens om de är korta 😅 Älskade den 😍 Mae Martin 😍
 
Såg första avsnittet av Vigil, det senaste från skaparna av Line of Duty, igår. Osäker på om den är tillgänglig i Sverige än, den lanserades på BBC bara nu i dagarna. Den känns helt klart lovande, även om jag blev lite förvånad över hur pass liten roll en av de mest omtalade skådespelarna hade... Ska bli väldigt kul att se vidare oavsett!
https://www.svtplay.se/vigil

Blev helt till mig när du skrev LoD och googlade fram att vi kan se den här med start 16/10.

Blev sen happy av att se Suranne Jones' namn eftersom Scott & Bailey är en så sjukt bra serie. :)
 
Netflix dokumentär i fem delar: "Vändpunkten. 11 september och kriget mot terrorismen".

Riktigt intressant och välgjord med bra urval av intervjuer av involverade och drabbade, med början före 11 september och fortsatt granskning genom USAs insatser i Afghanistan och Irak följande år. Ambitiös och mycket sevärd serie och mycket nytt material med politiker, journalister, soldater m fl. Måste ses av historiskt/världspolitiskt intresserade dokumentärnördar!
 
Jag har just sett klart The Chair (Netflix) och rekommenderar den som lättsam, lite smårolig och hyfsad välgjord söndagsunderhållning. Sandra Oh spelar huvudrollen vilket är ett stort plus för mig, älskar henne! Netflix beskrivning: "At a major university, the first woman of color to become chair tries to meet the dizzying demands and high expectations of a failing English department."
 
Jag har just sett klart The Chair (Netflix) och rekommenderar den som lättsam, lite smårolig och hyfsad välgjord söndagsunderhållning. Sandra Oh spelar huvudrollen vilket är ett stort plus för mig, älskar henne! Netflix beskrivning: "At a major university, the first woman of color to become chair tries to meet the dizzying demands and high expectations of a failing English department."
Har inte sett klart ännu men sett ca 4 avsnitt. Skrattar väldigt mycket, den är mysig och knäpp och personporträtten är spot-on. Sandra Oh är grym i sin roll :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp