Bukefalos 28 år!

Vad såg ni senast? Del 3

Wellmania (Netflix) - kul serie med lite seriösa ämnen. Handlar om en kvinna som måste bli hälsosam för att ta sig tillbaka till USA för hennes drömyrke.
 
Limbo (viaplay) - svensk serie om ett gäng ungdomar som råkar i en bilolycka och hur det påverkar föräldrarna. Otroligt stark serie som lyckas förmedla så mycket känslor. Wow.
 
Jag ser dom på tele 2 play. När Viafree försvann och Pluto ersatte så försvann möjligheten att se där.

Dagens avsnitt går i repris på 3an kl 3:30 8/4.

Tack! Gick in lite snabbt o kollade o tele2play verkade kosta...?

-------

Jag har precis sträck-kollat på Savage River och älskade den!
 
Jag har precis bingeat flera av Anthony Padillas intervjuer med allsköns nätpersonligheter och överlevare av olika hemskheter på hans Youtube. Helt klart sevärda. Den som jag kollat på nu måste jag ta i omgångar för den är så sjukt hemsk. En kvinna berättar om hur hon överlevde sina föräldrars misshandel och vad som i USA klassas som sataniska ritualer.
 
Kollade precis på sista avsnittet av Sjuksköterskan på netflix. Helt klart se ärd. Baserad på en sann historia så man kan lista ut vad som händer men fortfarande himla bra. Så som många danska serier faktiskt är.
 
The Power på Prime. Jag tänker inte betygsätta för det går inte. Men det är en jävla magspark på en som kvinna.

Baserad på en bok jag inte läst och det finns saker som cinematiskt haltar... men se den (och personligen är jag återigen glad att jag inte satt några döttrar till världen 💔).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp