Bukefalos 28 år!

Vad såg ni senast? Del 3

Lockwood and co
Netflix

Brittisk serie om Problemet, onda spöken i England och ungdomar som slåss mot dom då vuxna ej har den förmågan.
Min och sambons typ av genre.
 
Jag kollar på Flack på TV4 play.
Den är skruvad och har schabloniga men jävligt bra karaktärer. Rapp dialog
 
Har börjat titta på NCIS Hawai'i och efter en lite tunn och kantig start har den styrt upp sig (jag har sett nio avsnitt). Plus för en stark kvinnlig huvudroll men teamet är lite blekt ännu. Ett starkt 3 av 5 slagskepp.
 
Kollade genom Karen Pirie på SVTPlay, en brittisk kalla fall-serie på tre avsnitt. Vill ha meeer 😍

Började med kände nja. Kanske får ge det en chans tlll…🤔

Den var riktigt bra.
Vill också ha mer! 😀
Den är säkert jättebra om man inte läste boken för bara nåt halvår sen, då är den sjukt irriterande - de var ju 4!! Det är inte han som är viktigast i boken!! Vem fan är Karen Pirie?!?.... :meh:
 
Deep house (Netflix)
"Ett ungt par reser till Frankrike för att utforska ett undervattenhus och lägga ut det på sociala medier, men deras planer ändras när paret tar sig in i ett hus på havsbotten och deras närvaro väcker en mörk ande som vilar där."

Trodde den skulle vara skräp, men ändå helt okej och lite läskig!
 
Såg ett avsnitt igår och tackar för tipset 😀 gillar den mycket!
Ingen fara! Om man gillar brittiska serier och ändå är inne på SvtPlay så rekommenderar jag Happy Valley, en av de bästa serier jag sett. Broadchurch är också *chefs kiss* men tror den är på cmore eller något annat.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp