Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg Sabotage i förrgår. Jag är inte helt förtjust i mannen med huvudrollen men det var inte så farligt denna gång. Ganska så bra film faktiskt 3,5/5

Silent Hill såg jag i går kväll, den är inte lika läskig som första gången man såg den.
Men ger den 5 av 5 ändå

Transformers: Age of Extinction: HELA filmen består av oneliners och maskin som slåss mot maskin = snarkfest. Dessutom så är den nästan tre timmar lång...

Såg Source Code med Jake Gyllenhaal förra veckan. Handlar om en militär som vaknar upp på ett tåg i en annan mans kropp. 8 minuter senare sprängs tåget, och allt börjar om - hans uppdrag är att hitta den som planterat bomben. Riktigt bra film, lagom mycket mindfuck :p och så en bra twist på slutet. 4/5

@Kiva Att de säger en mening hela tiden, ingen konversation. De pratar inte med varandra utan slänger ur sig lite meningar här och var. Typ "We need a new army…" eller "We will meet again, Prime... for I am reborn!"

The Other Woman - Blev ganska besviken, trodde den skulle vara jättekul men var liksom bara lite sådär halvkul nån gång ibland.:crazy:

Silent Hill såg jag i går kväll, den är inte lika läskig som första gången man såg den.
Men ger den 5 av 5 ändå

Vad handlar Silent Hill filmen om?

---

Jag såg Edge of tomorrow med Tom Cruise och ger den väl en 2/5 men med tanke på hur väl den var genomförd så skulle jag ge den en 4/5. Anledningen till att det blev en 2:a var just på grund av att filmen/handlingen var så "enkelriktad" men det är en film som är värd att se på! Fast kanske inte på bio och kanske inte i 3D då det blev väldigt suddigt emellan åt.

@Emtherlia Ah då förstår jag! Vad synd, trodde den filmen skulle bli bra. Angående the other woman så hade jag absolut noll förhoppningar för den så när jag väl såg den så tyckte jag att den var bra! Fast ja, kanske inte lika rolig som 22 jumpstreet (inte sett än).

@Kiva Silent Hill är baserad på spelet och handlar om en mamma som reser med sin sjuka dotter för att hitta staden Silent Hill. Väl där försvinner dottern och mamman ger sig iväg för att hitta henne.
http://www.imdb.com/title/tt0384537/?ref_=nv_sr_1 :) Människorna i staden är verkligen inte snälla.

Senaste jag såg i filmväg vad Ringaren i Notre Dame :p
Inte sett den förut men gillade den. 4/5

Dorian Gray - Intressant grundstory, men platt fall. Kändes väldigt tunn! 1/5

Noah
- Väldigt bra skådespelare (särskilt Emma Watson) och bra film i övrigt. Jag har dock rätt svårt för bibliska berättelser, så jag och maken roade oss halva filmen igenom med att peka ut logiska hål i historien :angel: 3/5

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 374
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka