Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt fantastisk, jag skrålar runt på let it go dagarna i ända nu :P@fryckan visst är den bra, helt underbar film
Jag också, men såg den på svenska nyligen och den var ju inte alls lika braHelt fantastisk, jag skrålar runt på let it go dagarna i ända nu :P
Såg "Förr eller senare exploderar jag" på bio i helgen. Har läst boken, och de lyckades få med känslan över till filmen. Om ni ska se den så bered er på att gråta! Har nog aldrig varit med om en hel biosalong som unisont snyftat när filmen var slut![]()
Dorian Gray - Intressant grundstory, men platt fall. Kändes väldigt tunn! 1/5
Åh, jag visste inte att det fanns en bok? Samma titel eller?Gud, den filmen gör verkligen inte boken rättvisa!![]()
Det är Oscars wildes mest kända verk, the picture of dorian gray. Superb bok vad jag minns!Åh, jag visste inte att det fanns en bok? Samma titel eller?
*skäms lite* Då ska jag genast jaga rätt på den, jag gillade som sagt idén och grundstoryn!Det är Oscars wildes mest kända verk, the picture of dorian gray. Superb bok vad jag minns!
*skäms lite* Då ska jag genast jaga rätt på den, jag gillade som sagt idén och grundstoryn!